βροχή

Μια μέρα πραγματικά Φθινοπωρινή, όπου το γκρίζο του ουρανού κάνει έρωτα με το ασημένιο της βροχής, κι όλα μα όλα έχουν μια διαφορετική χροιά, ένα αλλοιώτικο άκουσμα, από το βραδυνό όνειρο, το πρωινό ξύπνημα, η μυρωδιά του καφέ, οι άνθρωποι που συνάντησα, οι αγκαλιές και τα χάδια που έδωσα, το πλακόστρωτο που περπάτησα, οι χώροι που επισκέφτηκα!

Με το τραγούδι αυτό, φλερτάρω εδώ και χρόνια, το ψάχνω, το χάνω, το βρίσκω.. μ΄αρέσει ο Ντανιέλ Οτέιγ πολύ.. ταιριάζει με το θλιμμένο της βροχής.


14 σκέψεις σχετικά με το “βροχή

  1. Ωραίος ο Ντανιέλ….αλλά αυτήν η κοπελίτσα δίπλα του …χάλια…είδατε τα δόντια της πως είναι;
    και το μούτρο της …
    σκληρό…
    ναι ναι …
    δεν…
    άστα….

      1. Είδατε…πλήρης ταύτιση απόψεων….

        (Ε , κι εγώ απ’ την δική μου μεριά τους απέναντι κοιτάω….τι θα κοιτάω , τους διπλανούς μου;)

  2. Υπέροχη αισθαντική μουσική , ταιριάζει απόλυτα με τον συννεφιασμένο ουρανό και τις σταγόνες που πέφτουν σήμερα .Την καλησπέρα και τα φιλιά μου .

  3. Ένα όμορφο τραγούδι, ή μια μουσική επένδυση της ημέρας που περιγράφεις και που άργησα να σχολιάσω.
    Ζήλεψα το πάρε δώσε σου με την βροχή. Εσύ της έδωσες σημασία και εκείνη έμπνευση για μια υπέροχη ανάρτηση.
    Καλημέρα γλυκιά μου! 🙂

Σχολιάστε