αυτογνωσία

7290838b547364786dd1eee5dc058a62Με θαυμάζω.
Με θαυμάζω που μπορώ να γεμίζω καινούργιες εικόνες και μόνο κοιτάζοντας τη θάλασσα. Που χαλαρώνω. Που νιώθω σαν να έχω πάει διακοπές χωρίς να έχω κουνήσει ρούπι. Που δεν θέλω να μπω σε καράβι και δεν ονειρεύομαι κανένα νησί.
Με θαυμάζω που μπορώ και στέκομαι στα χρώματα. Που βουτάω στη φύση. Που με συνεπαίρνει μια κεραμιδόπετρα με πορτοκαλιά επίστρωση. Ένα μεγάλο κοκκινοκαφετί κοχύλι με βαθιά αυλάκια.
Με θαυμάζω που είμαι καθαρή σαν μικρό παιδί. Αυτό είναι αυτό κι εκείνο εκείνο. Χωρίς παράπλευρα. Χωρίς εγωισμό, χωρίς αλλαζονεία.
Με θαυμάζω που έχω κρατήσει σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου. Δεκαετίες και δεκαετίες, φάσεις και φάσεις, καλές, κακές, αρνητικές, θετικές σε μόνιμη εναλλαγή. Με θαυμάζω που τις έχω καταφέρει να ξεπεράσω πράγματα. Με θαυμάζω που έζησα πράγματα. Με θαυμάζω που μετάνοιωσα για πράγματα και μετά κοίταξα μπροστά. Με θαυμάζω που πλήρωσα, μα ακόμη πιο πολύ με θαυμάζω που ξεπλήρωσα και έκλεισα λογαριασμούς.
Με θαυμάζω που τακτοποιώ στο κάθε συρτάρι την κάθε κατάσταση είτε πρόκειται για πρόσωπο είτε για υπόθεση.
Που κάνω ότι αρέσει σε εμένα, που δεν αντέχω ούτε 5 λεπτά αρνητική ενέργεια.
Με θαυμάζω που το παλεύω, που ρισκάρω, που μεγαλώνω, που ωριμάζω.
Με θαυμάζω που σκέφτομαι και επιλέγω να ζω τις ολόδικες μου στιγμές όποιες κι αν είναι αυτές.
Με θαυμάζω που καταφέρνω ακόμη και κάνω όνειρα.
Με θαυμάζω που αγαπώ τη ζωή, τα όσα μου φέρνει, όποια κι είναι, ότι κι αν είναι.

4 thoughts on “αυτογνωσία

  1. Σε θαυμάζω που σε θαυμάζεις έτσι. Χωρίς αλαζονεία, χωρίς υπερβολή, χωρίς προσποίηση. 🙂

    Πατουσίτσα, καλό υπόλοιπο καλοκαίρι σου εύχομαι και συνέχισε να θαυμάζεις εσένα, τον κόσμο, τη ζωή, γιατί αύτος είναι ένας από τους πολλούς δρόμους που οδηγούν σε ευτυχισμένες στιγμές!

  2. Χαίρομαι ειλικρινά για αυτή σου την «αλλαγη», δεν ξέρω αν είναι βαριά αυτή η λέξη Πατουσίτσα μου. Συνέχισε έτσι…Δίνοντας χρόνο και δύναμη στον εαυτό σου, ομορφιά και αυτοσεβασμό, γίνεσαι με τη σειρά σου και πιο έτοιμη, ακόμη και πιο χρήσιμη σε σένα και τους γύρω σου… Όπως έχω ξαναγράψει, πολλές φορές ταχτοποιώντας απτά.χειροπιαστά πράγματα, βρισκόμαστε να ταχτοποιούμε τις πιο μύχιες, φοβίστικές και απομακρυσμένες σκέψεις μας.Φιλια πολλα, γεμάτα θετική ενέργεια!

Σχολιάστε

