να »ζητάω»

tumblr_mpxjqfTS6V1s2g06fo1_500Αυτό το καλοκαίρι, μοιάζει τόσο μικρό κι ο φόβος που κουβαλάει δείχνει τόσο μεγάλος. Οι σκέψεις υπερβαίνουν τις πράξεις. Για κάποιο λόγο το υπομένεις. Αποφεύγεις αυτό, αποφεύγεις εκείνο και καταλήγεις με συγκεκριμμένα ένα – δύο πράγματα. Με στεναχωρεί όταν συμβιβάζεσαι. Αναρωτιέμαι για τις επιλογές σου. Πόσες εκπτώσεις; Οι εμπειρίες διαμορφώνουν τους ανθρώπους, όπως και ο χρόνος που έχει κυλήσει κι έχει ζυμώσει κάθε τους εκατοστό. ‘Ομως να μετράς αρνητικά για θετικά, γιατί έτσι πρέπει, ή γιατί έτσι τους βόλεψε να σου μάθουν ή γιατί δεν μπήκες στη διαδικασία να σκεφτείς παραπέρα ξέρεις τι κακό έχει γεννήσει;

*

Έχω ένα φόβο πως αυτό το καλοκαίρι, θα είναι ένα κουτί γεμάτο αναμνήσεις και μια οθόνη από θάλασσα. Κι οι μέρες θα περνούν στεναχωρημένες αλλά εγώ θα προσποιούμαι τη δυνατή και τότε θα έχει έρθει ο Σεπτέμβρης.

*

Γύρω μου υπάρχει πάντα μια κορνίζα μοναχικότητας. Οι φίλοι μου είναι στιγμές, και το υπόλοιπο πρέπει να το παλέψω μόνη. Πάντα το πάλευα μόνη.
Η Μ. είπε πως όλα αυτά συμβαίνουν επειδή δεν έχω μάθει να »ζητάω». Όχι να λέω »όχι», αλλά να »ζητάω»

5 thoughts on “να »ζητάω»

  1. Γιατι σε φοβάσαι -μην αλλάξεις τόόόσο πολυ;Κάτι εκει μέσα σου σε αγαπάει ωστοσο ακόμα κ αρνείται τη θέση στη γωνιτσα,θέλει όόολο το κάδρο γιατι μια φωτογραφία,μια εμπειρία,μια όμορφη εικόνα δεν μπορει να έχει μόνο μια γωνία (οπτική), αυτη που μας έδωσαν η συμφέρει τους άλλους…Το πρώτο βήμα το έκανες (μ.?) – μη φοβάσαι να κανεις τα επόμενα…!! Ποιος ξέρει που θα μας βρει το αύριο κι αν τότε το αποφασίσουμε αν θα μπορούμε να κάνουμε το άλμα; Το καλοκαίρι είναι υπεροχή εποχή πατουσίτσα μου-βγάλε ποδαρακια σου στο φως κ νιώσε το στις άκρες των δαχτυλων σου…τα χρόνια περνούν όπως γλυστρά το νερό μέσα απο τα δάχτυλα μας…όσο να το σκεφτούμε,να αναλύσουμε,να εξηγήσουμε (ενω ξέρουμε τι μας λείπει κ τι χρειαζόμαστε), τα χέρια μας είναι υγρά,το νερό ομως κυλησε μακρυα και για δες,ξεδιψά κάποιον άλλον.Μην το αφήνεις να ξεγλιστρα απο τα δάχτυλά σου!πιες το, γέμισε εμπειρίες, γράψε μας για αυτές με τον υπέροχο τροπο που γράφεις, ζησε! 🙂 σου εύχομαι απο καρδιάς μπόλικη θετική ενέργεια κ καλη δύναμη…

    1. φοβαμαι πως θα δω τη ζωη μου απο την πισω της πλευρα, φοβαμαι πως δεν θα μπορεσω πια να κρυψω σκουπιδακια κατω απο το χαλι, θελω να παλεψω για σχεσεις οπως εγω τις θελω να ειναι και οχι οπως ετυχε να ειναι.. αυτο σημαινει πολυ και προσεκτικη κουβεντα.. ομως, φοβαμαι πως ισως σε καποια πραγματα συμβιβαστω για δευτερη ή τριτη φορα αν και τωρα νιωθω πιο καθετη στα θελω μου πιο ξεκαθαρη..
      οι κουβεντες ομως ειναι κουβεντες κι αν εγω προτεινω κι ο αλλος λεει »ναι» μοιαζει μεν θετικο αλλα τα αποτελεσματα φαινονται στην πραξη – κι αν δεν υπαρξει πραξη πιθανον να ερθουν αλλες αποφασεις πιο δυσκολες
      καπως ετσι τα σκεφτομαι τα πραγματα, νιωθοντας στην κοψη του ξυραφιου, ζωντας μεσα σε ενα καλοκαιρι που περιμενα εναν ατελειωτο χειμωνα να ερθει, το λατρευω, ειναι η εποχη μου αλλα μικρες λεπτομερειες με κρατουν ακομη μακρια απο τη θαλασσα που ειναι στο ζενιθ της την εποχη του καλοκαιριου – υπομονη θα ερθει κι αυτο σκεφτομαι και κλεινω αυτη την αυλαια
      *
      το κατα δυναμην – προσπαθω να ζω οσο καλυτερα μπορω – εξαρταται απο τη στιγμη, απο τις συνθηκες, απο πολλα η ενταση – ειμαι κι ενας ανθρωπος χαμηλων τονων αλλωστε 🙂
      *
      εχω υπαρξει και θετικο και αρνητικο ατομο, την αρνητικοτητα μου εκανα πολυ κοπο να την αναγνωρισω και ακομη δεν εχω καταφερει να την πεταξω απο πανω μου – σ αυτο εχει συμβαλλει και ολοκληρο το περιβαλλον μου μπορω να πω..
      ομως εχω δει και θαυμαζω ατομα ακομη πιο θετικα απο τις δικες μου πιο θετικες στιγμες, αλλα κι ακομη πιο αρνητικα απο τις δικες μου πιο αρνητικες στιγμες..
      το δευτερο παλευω να το αντιμετωπισω
      να μπορεσω να κανω τον αλλον να συνειδητοποιησει πως ενεργει, τι ακριβως λεει και το αντικτυπο μπορει να εχει αυτο σε μενα
      νομιζω πως ειναι το πιο δυσκολο σημειο, θελει πολυ υπομονη και προσεγμενη κουβεντα

      ελα εκθεση εγραψα παραμυθακι μου πω πω σεντονιιιι 🙂 🙂

  2. Πατουσίτσα…..
    και παραμύθι….

    Όλα αυτά πουλέτε η κάθε μιά σας , τα σκεύτομαι κι εγώ και σε κάποιες φάσεις πολύ με απσχόλησαν και σ’οροσμένο βαθμό με απασχολούν ακόμη…..

    Ένα πράγμα όμως που έχω καταλάβει , και δεν είναι συμβιβασμός με κανένα τρόπο , είνιαι το ν αμπορούμε να αξιοποιήσουμε, εκμεταλευτούμε …δλδ να χαρούμε με αυτά που έχουμε στα χέρια μας……δεν είναι ούτε δεδομένα ούτε χαρισμένα……
    Να μην φτάσουμε δλδ να αναπολούμε (πάλι) για «εκείνα που είχαμε» και δεν το καταλαβαίναμε ότι τα είχαμε….

    Καλησπέρα είπα;

    1. δικιο εχεις.. δεν μιλαμε ομως παντα για τις ιδιες καταστασεις ή τα ιδια προσωπα, ειναι πολλες οι φορες που κανουμε εκπτωσεις πχ σε μια συναλλαγη βεβαια απο την αλλη ποιος μπορει να σου δωσει το 100% ακομη κι οταν πληρωνεις;στη συγκεκριμενη περιπτωση το ψαχνεις, τουλαχιστον να εχεις μετρο συγκρισης αν πιστευεις οτι θα βρεις κατι ανωτερο.. ο κινδυνος να χασεις αυτο ηδη εχεις υπαρχει παντα, ολα ειναι ρευστα αλλωστε απο τη ζωη μας διωχνουμε και πραγματα για να τη γεμισουμε με αλλα..

      κατα καιρους εχω πει οτι τωρα, εκ των υστερων, θα ηθελα να μην ημουν τοοσο χαλαρη σε πραξεις και αποφασεις, καπως σαν φικι που το παιρνει ο ανεμος.. αλλα και παλι δεν ξερεις, ποιος ηταν ο αλλος τοτε, ποια ημουν εγω, ποιες ηταν οι συνθηκες κλπκλπ εδω ειμαστε παντα και το παλευουμε 😀

  3. Καλημέρα πατούσα μου,
    Νομίζω πως τις πιο σημαντικές στιγμές ο καθένας τις περνάει μόνος του, όσο και αν θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν χωράει φόβος σε αυτό, είναι γεγονός. Πιστεύω, πως όλες οι εποχές κρύβουν κι από μια δόση μελαγχολίας, έτσι και το καλοκαίρι. Για τις στιγμές που θα προσφέρει και θα χαθούν και θα γίνουν αναμνήσεις, για να κρατήσουν ζεστές τις ψυχές, μόλις θα έρθει ο χειμώνας.
    Εγώ όπως και να ‘χει θα σου ευχηθώ ένα όμορφο καλοκαίρι, χωρίς φόβους, μόνο με όμορφες στιγμές, χρώματα και μπόλικα χαμόγελα.
    Καλή εβδομάδα! 🙂

Σχολιάστε

