τι μου λείπει

tumblr_n1eumvxdTR1r68loko1_500Οι καταστάσεις είναι που κατασταλάζουν τις ανάγκες και υπογραμμίζουν τις ελείψεις σου. Κάπου ανάμεσα σε μέρες δύσκολες ένιωσα την ανάγκη να καλέσω ένα τηλέφωνο όπου η φωνή πίσω από τη γραμμή θα μου έδινε τρυφερότητα, κουράγιο, υπομονή αλλά και μια αμυδρή πρόταση / λύση του τύπου »μπορείς να κάνεις ΚΑΙ αυτό». Τηλέφωνα πολλά αλλά το ένα και μοναδικό μου έλειπε. Αυτό του φίλου που στέκεται συνέχεια δίπλα σου, στα καλά και στα δύσκολα. Του φίλου στήριγμα / μαξιλάρι. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάπου αυτό, δεν ξέρω αν εγώ απέφυγα να το καλλιεργήσω στη διάρκεια της ζωής μου ή αν φοβήθηκα.. νιώθω λίγο όπως όταν ήμουν παιδάκι ή μετά στην εφηβεία που ζητούσα απελπισμένα μια αδερφή, η οποία ήρθε αλλά πολύ νωρίς έφυγε για να κάνει τη ζωή της σε άλλη πόλη όπου και παρέμεινε.. είμαι μόνη με φίλους επιφανειακούς που μαζί τους φτάνω ως ένα καφέ άντε κι ένα δυό τρία μυστικά.. αλήθεια πως το πετυχαίνεις αυτό το να πάρεις το λίγο παραπάνω;

3 thoughts on “τι μου λείπει

  1. Αχ! πατουσίτσα μου καλή…
    Μετά από πολλές πολλές απογοητεύσεις (παρόμοιες και πολύ χειρότερες) ανακάλυψα-αποφάσισα κάτι που θα σου φανεί ίσως ακραίο, δεν περιμένω τίποτα από κανένα, έχω μεν εξαιρετικούς φίλους με τους οποίους μιλώ και ανοίγομαι, αλλά μέχρι εκεί, δεν ζητώ, δεν απαιτώ τίποτα, μόνη τα βγάζω πέρα και τελικά (προς το παρόν) καλά τα πάω! 😉
    «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ» είπε πρώτα ο Βούδας και ο Χριστός!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  2. Και θα συμπληρώσω την σοφή Άιναφετσ- Στεφανία – μαγισούλα ότι εκτός του ότι αυτός που δεν προσδοκά δεν θα απογοητετυεί ποτέ , το να βρεις έναν φίλο όπως τον εννοείς είναι κάτι σαν να ψάχνεις την ιδανική αγάπη…..να μην σου πω ότι είναι και πιο δύσκολο….γιατί σαν άνθρωποι μάθαμε να συναλλασόμαστε σε ό,τι κι αν κάνουμε….δεν υπάρχει «παροχή δωρεάν» απο κανέναν σε κανέναν και για κανέναν λόγο……για αυτόν τον λόγο η αλληλεγκύη η αγάπη και το δόσιμο που γίνεται σε μια τέτοια σχέση , πρέπι ν αβρει άτομα που είναι κάπως φευγάτα αφού δίνουν χωρίς να θέλουν, και δεν παίρνουν παρά μόνο ότι σου περισεύει ή σε βαραίνει…..

Σχολιάστε

