κυριακάτικο πρωινό

tumblr_mzuxhoKy541sqn2abo1_500Ήθελα να γράψω για την επικοινωνία μέσα στο διαδίκτυο και τις δυνατότητες που δίνονται να πλησιάσεις ανθρώπους και να κάνεις εκπληκτικές γνωριμίες που άλλες μπορεί να κρατήσουν μια ζωή κι άλλες ένα 24ωρο.
Αλλά αυτή η ανάρτηση μοιάζει να είναι με διακοπές γιατί έχω κολλήσει τη μουρίτσα μου στο παράθυρο και χαζεύω το χιόνι που πέφτει τρυφερό και απαλό (ελπίζω να πυκνώσει κι άλλο) στην καφετιέρα είναι έτοιμος ο καφές, όπως και οι φέτες από ζεστό φρυγανισμένο ψωμί που θα αλείψω με ταχίνι και μέλι..
Θα μεταφέρω μόνο αυτό που μου είπε χθες ένας »φίλος» από το f/b (πρόσφατη και απροσδιόριστη γνωριμία και άγνωστο το πόσο θα κρατήσει και που θα φτάσει, με μια χροιά »εντυπωσιασμού» από την πλευρά του)

»θα πρέπει να νιώθεις καλά σήμερα, είπε..
είναι πρωί, και τα πρωινά μας επιστρέφουν στην παιδικότητα μας..
νιώθουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα
ότι όλος ο χρόνος είναι δικός μας
όπως ακριβώς όταν είμασταν παιδιά»

6 thoughts on “κυριακάτικο πρωινό

  1. Ειδικά τα Κυριακάτικα πρωινά, τα λατρεύω! Γιατί ενώνουν το ενήλικο εγώ σου με την παιδικότητα που ο φίλος σου ανέφερε! Είναι η γέφυρα μεταξύ του ξέφρενου κεφάτου Σαββάτου και της σοβαρής φιλόδοξης Δευτέρας! Καλή συνέχεια!

      1. μια μικρη διαφωνια.. οχι ολοι.. οχι.. εξαρταται πολυ απο την καλη ψυχολογια / ισοροπια και απο το ποσο ειναι και η υπολοιπη καθημερινοτητα μας.. εχω περασει Κυριακες μελαγχολικες που να μην ξερω τι θελω και να μη με χωραει κανενας τοπος.. τωρα πια βεβαια γελαω μ αυτο και λυπαμαι που εδωσα αυτη την ΄΄αδεια» στον εαυτο μου.. αλλα οκ τελικα ολα λεμε πως ειναι εμπειριες κι ενας λογος να εκτιμησουμε το καλο για εμας 🙂

  2. Οι Κυριακες ειναι πολυ φορτισμενες μερες. Ανεκαθεν ειχαν ενα ξεχωριστο νοημα στη ζωης μας, νομιζω. Χθες κι εγω ενιωθα λιγακι παιδι. Βλεποντας και τη χαρα στα ματια της μικρης μου οταν χιονιζε, εγινε κι εγω ξανα 4 χρονων για λιγο. Απολαυσα μαζι της το χιονι και μετα τη ζεστασια του σπιτιου μας (συνδιασμενη με πολλα πλυντηρια που επρεπε να βαλω….χαλασα λιγακι την ομορφη εικονα, αλλα με χαρα το εκανα κι αυτο πειειδη ειχε μαζευτει ενα βουνο παλι)

    Σημερα ειναι καπως η μερα….αλλά το παλευω με πεισμα απο το πρωι 🙂

    Μια ομορφη εβδομαδα να εχεις!

    1. κι εγω σημερα ξεκινησα παλευοντας το.. πηγε ομως, εκανα αρκετες απο τους δουλειες μου και ειμαι ευχαριστημενη 🙂

      πραγματικα, οι Κυριακες της ζωης μας ηταν σαν να υπεγραφαν για τις υπολοιπες καθημερινες με ωραια καλλιγραφικα γραμματα..

      Κυριακες και Κυριακες, με παρεα, με τραγουδια, με μωρα, με αγαπη, με ερωτα, με ονειρα

      σε φιλω

Σχολιάστε

