Δίλημμα

tumblr_mdybuhFAqM1r45099o1_500Όταν μου συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορώ να διαχειριστώ αποσυντονίζομαι. Δεν με χωράει ο τόπος. Έρχομαι εδώ, ρίχνω μια ματιά και φεύγω. Δίλημμα! Να περιγράψω αυτό που συμβαίνει ή όχι; Όχι! Δεν θα καταλάβουν, θα τους κουράσω, δεν θα είμαι καλή παρέα, θα νιώσω αρνητική. Δεν ξέρω πόσο σωστή είναι αυτή η συμπεριφορά δλδ του να μη θέλεις να μεταφέρεις στους άλλους αυτό που έχεις, αλλά αυτή τη φορά ένιωσα πολύ μόνη, όχι από τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου αλλά από φίλους. Κοντεύει δίμηνο που έχω αποτραβηχτεί και μια μόνο φίλη, μόλις χθες με ρώτησε επ! τι γίνεται.. πότε θα πάμε για καφέ;
Η εσωστρέφεια μου φταίει; Πολύ πιθανόν!
Αλλά σε μια προσπάθεια σύγκρισης του δικού μου »εγώ» και άλλων.. θα έλεγα εκτός από το ότι καλό είναι τις συγκρίσεις να τις αποφεύγουμε γιατί μας κάνουν να νιώθουμε χαμένοι, ότι δεν έχω φίλους. έχω άπειρους γνωστούς. Με μια καλή προσπάθεια, επικέντρωσα σε τρία πρόσωπα που αγαπώ πολύ. Δεν ανήκουν στις γνωριμίες ετών αλλά λίγο πιο πρόσφατες και μάλιστα η μια κοντεύει δεκαετία. Τρία πρόσωπα που θα ήθελα τόσο πολύ και με όλη μου την καρδιά να πω »οι φίλες μου» αλλά έχω φαίνεται μια μοναδική ιδιότητα να κρατώ τους ανθρώπους σε μια απόσταση
Φόβος; Ίσως ναι. Χαρακτήρας επίσης. Από τα κομμάτια μου που με λυπούν ιδιαίτερα. Που με απογοητεύουν. Πόσο πια αυτή η μοναξιά μπορεί να λέγεται επιλεκτική;

Τελευταία κρύβομαι σε μεγάλες παρέες. Όσο πιό καλά μπορώ.

10 thoughts on “Δίλημμα

  1. Για να το κουβεντιάσουμε λοιπόν… αν θέλεις! 😉
    Κατ’ αρχάς καλά κάνεις και γράφεις τα διλήμματα σου γιατί προφανώς τα γράφεις για να υπάρξει ο αντίλογος ή ένας διάλογος ή για να ξελαφρώσεις ή γράφεις για ένα Like που εμένα προσωπικά δεν μου λέει και πολλά…δλδ I like τον προβληματισμό σου; and so what! (να γιατί αντιπαθώ το fb των Likes και το «σε κάνω φίλο», πώς φίλο;)
    Υπάρχουν πολλοί τρόποι φυγής ή κλείνεσαι μέσα (σου) ή κρύβεσαι σε μεγάλες παρέες όπου φυσικά το πρόβλημα παραμένει ή όντος αποφασίζεις να τα πεις «όλα» σε κάποια φίλη/φίλο που ξέρει όμως ν’ ακούει ουδέτερα χωρίς να κρίνει…Χμ!
    Για μένα οι σχέσεις είναι Ζωή και κάτι που έχω δει και η ίδια, όσους καλούς φίλους και να έχουμε γύρω μας, μόνοι μας βρίσκουμε τη λύση, πρέπει όμως να μιλάμε ή να γράφουμε, να τα βγάζουμε προς τα έξω και μετά σε όποιον αρέσουμε!!!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! 🙂

    1. χχμμμ τωρα εγω γιατι νιωθω οτι ηθελες να πεις κατι ακομη και δεν το ειπες μαγισσουλα μου;
      ετσι οπως τα λες τα βλεπω κι εγω ομως δε μπορω πχ να παρω τη φιλη μου την Μαρια που την λατρευω και που περναμε πολυ ωραια οταν παμε για καφε αλλα κανουμε 1-2 μηνες να ξαναπουμε καλημερα και τι κανεις και σ αυτο δε φταιω εγω, και να της πω ασε τις δουλειες σου και τα δικα σου προβληματα κι ελα να σου πω τα δικα μου..
      και που τελικα αν τα πω μια φορα δεν φτανει, χρειαζεσαι καποιον »κοντα σου» σε μονιμη περιπου βαση..
      φιλακια κι απο μενα 🙂

      αα για τα like το ξερεις οτι εχουμε κοινη αποψη.. παταμε ενα κουμπι ετσι για να το παταμε.. βουβος κινηματογραφος χεχε

  2. Καλησπέρα πατουσίτσα. Σε καταλαβαίνω, κι εγώ αμέτρητες φορές έχω νιώσει έτσι.. Δεν ξέρω αν είναι επιλεκτική μοναξιά όπως λες.. Μου χει τύχει αμέτρητες φορές να παίρνω πάντα εγώ τηλέφωνα, να ζητώ εγώ να βγούμε για καφέ και κουβέντα… Κι όταν το κόψω αυτό , μαχαίρι η επικοινωνία.. Ε, όταν είδαν ότι η σιωπή μου έγινε παρατεταμένη αρχισαν τα, που είσαι, χαθήκαμε.. Α ναι λέω κι εγώ, γιατί δεν πήρες εσύ ένα τηλέφωνο πριν χαθούμε;;
    Δεν ξέρω για σένα, εγώ πάντως επειδή έχω καλομάθει πολλους φίλους, πλέον θέλω δίπλα μου όσους με θέλουν και για τη φωνή και για τη σιωπή μου… Κι είναι λίγοι αλλά είναι εκεί…
    Και να μαστε δηλαδή εσωστρεφής τι σημαίνει;; Δεν μπορεί ο άλλος να πάρει ένα τηλ να ρωτήσει τι κάνουμε;; Να πούμε μια βλακεία…
    Δεν ξέρω ούτε θέλω να σε φορτίζω… Απλά εννοείται όσο μπορούμε να μαστε ο εαυτός μας!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!

    1. εγω εχω νιωσει και πολυ χειροτερα.. απο τοτε εχω βαλει πολυ νερο στο κρασι μου και δεν εχω απαιτησεις, ουτε την πιο μικρη.. ελα ομως που ερχεται η στιγμη που η απαιτηση γινεται αναγκη και μετα σε πιανει το παραπονο.

      αν δεν εβλεπα γυρω μου φιλους με πραγματικο ενδιαφερον μεταξυ τους θα το ειχα κλεισει αυτο το θεμα μεσα μου οπως εχει..

      εκτος κι αν τα φαινομενα απατουν.. δλδ αλλο βλεπεις κι αλλο συμβαινει στην πραγματικοτητα, κατι σαν το νομο του Μερφυ δλδ οπου εισαι παντα στην πιο »αργοκινητη» ουρα για το ταμειο αλλα μολις πας διπλα συμβαινει ακριβως το ιδιο ισως κ χειροτερο 🙂

  3. Πατουσιτσα μου γλυκια

    εγω παλι ειμαι λιγακι αυστηρη σε αυτα τα θεματα. Οταν η μικρη μου κορη ειχε μαλωσει με μια φιλη της (4μιση χρονων ειναι μονο, αλλα πανω κατω οι ιδιοι κανονες διεπουν τις σχεσεις μας) και ειχε στενοχωρεθει, προσπαθησα να της δωσω να καταλαβει οτι για να ειναι καποιος φιλος μας θα πρεπει να το αξιζουμε. Οπως ειπαν και τα σκαθαρια καποτε (beatles), «Παιρνουμε πισω οσα δινουμε».
    Ισως να γινεσαι λιγακι πιεστικη με τους φιλους σου ή να τους κρινεις αυστηρα. Βαλε ως στοχο να γινεσαι καλυτερος ανθρωπος και οσο περισσοτερα εχεις να προσφερεις απο καρδιας και απλοχερα, τοσα θα παρεις πισω.
    Καπου γραφεις οτι καλο ειναι να αποφευγουμε τις συγκρισεις. Στη ζωη παντα κανουμε συγκρισεις, ειναι αναποφευκτο νομιζω. Καλο ειναι να αποφευγουμε να συγκρινουμε καποιον αλλον με τον εαυτο μας. Ειναι λιγακι αδικο και πολυ εγωιστικο 🙂
    Μοναξια εκουσια δεν υπαρχει γλυκια μου. Μοναχικοτητα ειναι οταν επιλεγουμε εμεις να ειμαστε μονοι. Καλο θα ηταν να εκφραζεις τα συναισθηματα σου με αγαπη και να συζητας με τους φιλους σου για οσα σε ενοχλουν. Ετσι θα μπορεσετε μαζι να βρειτε λυσεις για οποια προβληματα παρουσιαζονται και να μη διαιωνοζονται παρεξηγησεις επειδη απλα δεν εχουν συζητηθει ποτε.
    Ευχομαι να το δουλεψεις καλυτερα στο μυαλουδακι σου ολο αυτο και να παψεις να στενοχωριεσαι. Να βρεις τις λυσεις που εχεις αναγκη και να νιωσεις καλυτερα.

    Καλη σου μερα 🙂

    1. dee dee
      σε νιωθω απολυτη και σε επαρση 🙂
      προτιμω την κουβεντουλα χωρις αυτη τη σημαια του »εγω ξερω».. δεν ξερεις, δεν ξερουμε ποτε αυτα που αφορουν τους αλλους, οχι σε τετοιο σημειο, απο την αλλη υπαρχει η διαφορετικοτητα και το οτι εγω το σκεφτομαι ετσι αλλα κι εγω καπως ετσι το σκεφτομαι ομως το ετσι το δικο μου με το ετσι το δικο σου ισως να απεχει χιλιομετρα. δεν μιλαω για μαλωματα μιλαω για σχεσεις που εχουν να κανουν με το »συναντιομαστε οταν μπορουμε» κι απο εκει και περα δεν ξερω αν εισαι καλα ή οχι μεχρι τον επομενο μηνα.. χωρις να ειναι απολυτο αυτο που λεω..

      1. ισως να εχεις δικιο. Αυτα ενιωσα οταν διαβασα το γραπτο σου και τα εγραψα. Κι εγω διακρινω μια επαρση στο σχολιο μου, εχεις δικιο 🙂

Σχολιάστε

