ανάδρομος

4378a09ec07872626ebac44fb161e27fΟι τελευταίες τρεις βδομάδες ξημερώνουν σ’ έναν Ερμή ανάδρομο. Τα τελευταία 5-6 χρόνια η περίοδος των χριστουγέννων έχει την ίδια γεύση..πικρή! Τον τελευταίο καιρό, όλο σε κάτι ελπίζω.. όλο κάπου ονειρεύομαι.. κι όλο κάτι συμβαίνει. Κλείνομαι σ΄ένα κουτί σαν εκείνες τις παλιές κούκλες με τα μακριά, ξανθά ξεχτένιστα μαλλιά.. Το θετικό είναι ότι έχω αρχίσει και σκέφτομαι.. προσδιορίζω τις κινήσεις μου.. προσδιορίζω το παρελθόν μου, πολλές φορές, πάρα πολλές.. άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε κρυμμένοι πίσω από ένα τάχα μου »αθώο» χαμόγελο.. δήθεν »αθώοι», δήθεν »δοσμένοι», δήθεν »ανασφαλείς», δήθεν »ερωτευμένοι».. απολύτως εξαρτημένοι και εθισμένοι ανίκανοι να είμαστε »εμείς»
Νιώθω πως η Bάννα, μερικές φορές, τελείως ανεπαίσθητα.. τόσο όσο το πέταγμα της πεταλούδας τα εκμεταλεύεται όλα αυτά. Αλλιώς, θα έλεγε με μια κουβέντα »αυτό» αντί να λέει »μμ τα πιο ωραία στο τέλος μου τα λες», ή »θα τα πούμε την επόμενη φορά», ή η τάδε στην ηλικία σου βρήκε »αυτό». Τι αστεία που είναι! Νομίζει πως εγώ θέλω »αυτό».. 447686534 συναντήσεις μετά δεν έχει καταλάβει τίποτα από εμένα.. μόλις προχθές αναίρεσε ότι προηγούμενο είχε ειπωθεί.. όταν της είπα πως εγώ δεν θέλω »αυτό» αλλά πολύ πιθανόν να θέλω το άλλο και πως δεν είμαι ένα αρνάκι που κάθεται ήσυχο ήσυχο στην στάνη του αλλά καμμιά φορά βελάζω κι όλας και βελάζω και άσχημα, τόσο όσο να σε πονέσω, και μπορώ να σε πονέσω πολύ περισσότερο από 698-0954332 δόσεις δηλητήρια μαζί..
Έχω φάει 547809905453 μελομακάρονα.. τόσα που στο βάθος του λαιμού μου έχω γεύση από ψημμένο ζυμάρι και μέλι.. είναι το μόνο που μπορώ να έχω »χριστούγγενα μέσα στο κουτί».. ούτε χιόνι, ούτε παιχνίδια, ούτε βόλτες, ούτε καφέ, ούτε τυλιγμένα κασκόλ, ούτε δώρα, ούτε ψώνια.. ακόμη κι αυτό το δέντρο φέτος φαντάζει πιο παράταιρο και πιο ψεύτικο και πιο »λίγο» από ποτέ..
Δεν θα ευχηθώ χαρούμενα χριστούγεννα.. θα περιμένω την πρωτοχρονιά.. που ίσως αλλάξει κάτι.. δύσκολα, αλλά μπορεί..

12 thoughts on “ανάδρομος

  1. Το να είσαι «εσύ», η/ο όποια/ος «εσύ» αγαπημένη πατουσίτσα θέλει κότσια, το να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, θέλει ωριμότητα, θέλει εσωτερική δύναμη, θέλει τόλμη… και το να είσαι αυτό που είσαι, να το αγαπήσεις-κατανοησεις-αποδεχτείς και να μην το επικρίνεις συνεχώς, θέλει να έχεις επίγνωση τη κάθε στιγμή… αυτά εισπράττω απ΄το κείμενο σου, όσο και λίγο μπερδεμένο και να φαίνεται με τη πρώτη ανάγνωση… η ουσία είναι πως χαίρομαι που είσαι πάλι «εδώ» (όσο αυτό το «εδώ» σου, διαρκέσει) και συμμερίζομαι ακριβώς την αίσθηση που έχεις για τα Χριστούγεννα… δες τη χθεσινή μου ανάρτηση και θα καταλάβεις…

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να μη σε απομακρύνει πάλι! 🙂

    ΥΓ: Είναι η πρώτη χρονιά που ούτε το έτοιμο στολισμένο δεντράκι δεν κατέβασα απ΄ το πατάρι… κάθε μέρα λέω, ίσως αύριο… 😉

    1. σαφως και ειναι οπως τα λες μαγισσουλα μου, και θα ελεγα πως το πιο πολυ οφειλεται στην ωριμοτητα και στη θεληση του να ψαξεις τον εαυτο σου.. προς το παρον προσδιοριζω.. δεν εχω φτασει ακομη να αποδεχτω.. ποιος ξερει ισως τοτε να ξαναβρω την χαμενη μου ενεργεια αλλα και την αγαπη μου για καποια πραγματα οπως ειναι τα χριστουγεννα..
      η ματια λειπει που δεν πια γλυκια και το μεσα μας που εχει παψει να εχει ιχνος παιδικοτητας πια.. ειναι ολα αυτα που συμβαινουν κι ειναι κι αλλα κι αλλα πολλα κι ισως ειναι κι ενας αδιορατος φοβος για τα επομενα

      *θα ηθελα να με βαλω σε τετοια διαδικασια που να μην προλαβαινω να σκεφτομαι..

      φιλακια 🙂

  2. Νιώθω μια θλίψη,,
    Εύχομαι από καρδιάς ο νέος χρόνος να σε φέρει πιο κοντά στον εαυτό σου,στο να αποδεχθείς τα κομμάτια σου,να βρεις όσα νιώθεις πως έχασες..
    ειλικρινά το εύχομαι και να ξέρεις πως χάρηκα πολύ που σε είδα εδώ,πάντα μου άρεσε να σε διαβάζω..
    καλό ξημέρωμα!

    1. ολοι το θελουμε αυτο, ειδικα σε καποιες στιγμες της ζωης μας εχουμε ενα λογο περισσοτερο.. τον βρισκουμε τον εαυτο μας, τον χανουμε, τον ξαναβρισκουμε.. εχει ενδιαφερον το ταξιδι αυτο..

      οι αναρτησεις μας ειναι »ειδικες στιγμες» , ειναι μια τοση δα εξαρση του μυαλου, τοσο στιγμιαια οσο και δυνατη..

      »εδω» ειμαι λιγο πιο αυθορμητη; πιο πραγματικη; νιωθω μεγαλυτερη ανεση να βγαλω αυτο που νιωθω.. ατοφιο οπως το αισθανομαι

      φιλια πολλα
      καλα χριστουγεννα

  3. Και ξαφνικά εμφανίζεσαι πάλι εδώ γεμάτη ορμή να πεις πράγματα….

    Καλώς ήρθες πάλι αγαπητή….

    μας έλειψαν οι πατουσίτσες σου που πότε απαλά πότε σκληρά , πατάνε στις γραμμές της ε-σελίδας σου…..

  4. Γεια σου παρουσίτσα μου…χαίρομαι που σε ξαναβρίσκει εδώ…αυτο το ατόφιο και το ειλικρινές που λες βγαίνει στο κείμενο σου και για αυτο και μεις λαχταρουμε κάθε φορά να σε διαβάζουμε…αυτο που λέει η μαγισσούλα και συ, ότι φέτος το δέντρο είναι για πολλούς μέσα στο όλο κλίμα παράταιρο και … ασε το βγάζω αύριο,και που πήγε η παιδικοτητά μας, το ίδιο ένιωσα και γω φέτος και πολλοί φίλοι που δεν στόλισαν καθόλου.εγω στολίσα παραμονή βράδυ το δέντρο μου, και ενώ δεν νιώθω όπως τα προηγουμενα χρόνια, το στολισμά του με βοήθησε αρκετά…Σβήνω τα φώτα,σβήνω τις σκέψεις μου και το κοιτάζω, και σκέφτομαι… όσο υπάρχουν παιδάκια που χαίρονται με κάτι τόσο απλό όπως ένα τέτοιο δεντρακι και που κάνουν όνειρα για αγίους με κόκκινα ρούχα και άσπρες γενιάδες, υπάρχει ελπίδα:Να ξανάγίνω κ γω παιδι και να αρχίσω απο την αρχή, και ας είμαι κοτζαμ μάντραχαλος/λη με τόσες πληγές και τρύπες…σου στέλνω πολλη θετική ενέργεια! 🙂 🙂

  5. Και τώρα ήρθε η στιγμή να το γιορτάσουμε, έτσι δεν είναι, αγαπημένη μας πατουσίτσα;
    Προτείνω να το γιορτάσουμε «μαζί» πώς σου φαίνεται η ιδέα; 😉
    Τι θα κάναμε αν όσοι από μας εδώ βρισκόμασταν ξαφνικά μ’ ένα ποτηράκι κρασί και λίγα μεζεδάκια;
    Προφανώς θ’ αγκαλιαζόμασταν με χαρά και θα γέμιζαν οι καρδιές χαμόγελα, θα κλείναμε το μάτι ο ένας στον άλλο 😉 και σίγουρα θ’ ανταλλάσσαμε τις καλύτερες και τις ομορφότερες ευχές μας για το 2014! 🙂
    Καλή χρονιά να έχουμε… γιατί ειλικρινά πιστεύω, πως αν ο καθένας χωριστά βάλει στην άκρη τις εγωκεντρικές του προσδοκίες-όνειρα-ελπίδες, νομίζω πως μπορούμε να κάνουμε θαύματα!

    ΑΦιλάκια από το βάθος (όσο έχω!) της καρδιάς μου! 🙂

Σχολιάστε

