έλα μωρέ, αυτό;

8510544616_e529e6c990_z_largeΠω πω έχω τόσο καιρό να μπω εδώ μέσα που έχω την εντύπωση ότι κάνει τόσο κρύο, μια που κανείς δεν είχε τα κλειδιά για να ανάψει τη σόμπα, το τζάκι, ή κάτι που να ζεσταίνει τέλος πάντων..

Μπρρρρ..

Μια που είμαστε όμως τώρα εδώ, να σας ρωτήσω!
Σας έχει τύχει ποτέ να θέλετε να κάνετε κάτι.. μια δουλειά, μια υπόθεση.. κι η πρώτη σκέψη να είναι »έλα μωρέ αυτόοοο.. θα το έχω φέρει εις πέρας σε.. σε;;; δυό μερες; τρεις μέρες; άντε τέσσερις!!!

Και σου βγαίνει η πίστη για καιρό τώρα κι ακόμη να τελειώσεις; Υποτίμηση του αντικειμένου; Υπερτίμηση των δυνάμεων μας;

Ή το άλλο; Εγώ Αυτόοο ξανά ποτέ.. !
Αμ δε..
Η παροιμία μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες δε βγήκε διόλου τυχαία.

Καλό σας βράδυ
Σας φιλώ, ιδιαίτερα όσους με αναζητήσατε 🙂

19 thoughts on “έλα μωρέ, αυτό;

  1. Καλησπέρα…

    Είχα αρχίσει να ανησυχώ….τι έγινε αυτή η ψυχή;

    Λοιπόν, πάντα όταν ξεκινάω κάτι, αυτό λέω….καλά μωρέ αυτό; και πάντα μα πάντα μου βγαίνει η πίστη να το τελειώσω….κάποια πράγματα δλδ δεν τα τελειώνω και καθόλου….κάποια άλλα τα τελειω΄νω μεν , αλλά με πολλές συνέχειες….

    Εεεε είναι και κάποια που επιβεβαιώνουν την ματαιοδοξία μου και μου βγαίνουν με την μία , για να’ χω να λέω , πάλι, «καλά μωρέ …αυτό;

    Χάρηκα που ξανάγραψες…το τζάκι το δικό μου δεν σβήνει καθόλου….δεν σου’ρχεται καθόλου ζέστη; είσαι μακυά μωρέ…έλα λίγο πιο κοντά να ζεσταθείς….

  2. Καλησπέρα γλυκιά πατούσα.
    Miss you!
    Ελπίζω να περνάς όμορφα και να γεμίζεις με γλυκές εμπειρίες την ψυχή σου.
    Όσο γι αυτό που αναφέρεις νομίζω πως δεν μου έχει συμβεί ποτέ, μάλλον επειδή αγχώνομαι και δίνω τα πάντα για να τελειώσω και πιο πριν αν γίνεται απ’ ότι έχω υπολογίσει.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο Κυριακής.

  3. Μια και ρωτάς, θα σου πω, αλλά πρώτα χαίρομαι που «έσκασες» την τρυφερή σου, πατουσίτσα! 🙂
    Λοπόν, όσο πιο βαρετό είναι αυτό που έχω να κάνω, τόσο το κάνω όσο γίνεται πιο γρήγορα για να ξεμπερδεύω και να μπορώ να κάνω αυτά που μου αρέσουν… ίσως φταίει που είμαι Αιγόκερως και πολύ οργανωτική και αυταρχική και την «σπάω» σε πολλούς!

    ΑΦιλάκια και καλή μας άνοιξη (την άνοιξη όλα επιτρέπονται! 🙂

  4. Καλημέρα στην όμορφη παρέα!
    Ήμουν πέντε μέρες χωρίς pc… (χμ! ενδιαφέρον!) και που μπήκα να διαβάσω τα σχόλια, είδα λευκό, ελπίζω να μην είναι δοκιμαστικό… για να χαρούν και «άλλοι» που δεν τρελλαίνονται για τις μαύρες ταπετσαρίες και ας θεωρούνται ατμοσφαορικές- ερωτικές- σεξουαλικές ….χαχα! 😉

    ΑΦιλιά και καλό χαλαρό τριήμερο! 😉

    ΥΓ: Το ορθογραφικό λεξικό σου δεν λειτουργεί… κάνε κάτι και για μας τους ανορθόγραφους!

  5. «Και σου βγαίνει η πίστη για καιρό τώρα κι ακόμη να τελειώσεις; Υποτίμηση του αντικειμένου; Υπερτίμηση των δυνάμεων μας;

    Ή το άλλο; Εγώ Αυτόοο ξανά ποτέ.. !
    Αμ δε..
    Η παροιμία μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες δε βγήκε διόλου τυχαία.»

    Ααχ, κάπως έτσι είναι και η ζωή μου τον τελευταίο καιρό… Υπομονήήή που λεει και το άσμα…
    Που χάθηκες πατουσίτσα μας;;Τα φιλιά μου

Σχολιάστε

