έσω ανάλυση

1357640076029_www.kepfeltoltes.hu__largeΣυναντηθήκαμε σε ένα καφέ με όμορφα μαρμάρινα τραπέζια. Κουβεντιάζαμε όπως πάντα.. πολλές φορές η συζήτηση απλά κυλάει, δίχως να συνειδητοποιείς απόλυτα το τι λες ή το τι σου λένε..
Αυτή τη φορά ήμουν απόλυτα διαυγής!
Όχι πριν αλλά μετά, αφού πέρασε το δίωρο μαζί της και βγήκα μόνη μου στο δροσερό αεράκι.
Κάτι μου άφηνε γεύση πικρή κι αυτό δεν ήταν αυτή.. ήμουν εγώ.. ήταν ο εαυτός μου..
Πέρασε από το μυαλό μου όλη η συζήτηση, η Ζ. σε κάθε της κουβέντα, πάσχιζε να εξομαλύνει την κατάσταση. Οι λέξεις της λειτουργούσαν σα μια σβύστρα απαλή, ενώ εγώ, θα έβαζε κάποιος στοίχημα ότι ήμουν σε ανταγωνιστική κατάσταση.. σαν γάτα με κάτι νύχια νααα έτοιμα να τρομάξουν ή ακόμα και να γρατσουνίσουν..
Πάντα στραβή, αφελώς αρνητική και με φωνή σε καλυμμένη ένταση..
Δεν μου άρεσα.. δε μου αρέσω καθόλου τον τελευταίο καιρό!
Και για να είμαι ειλικρινής, πέρα από την Ζ. η οποία ποιός ξέρει με πόσο κόπο με φέρνει βόλτα, και κανά δυό τρεις άλλους καλούς φίλους, όπου κι αν αλλού βρεθώ, μαλώνω, ακυρώνω, θυμώνω, εκπλήσσομαι με όσα μου προσάπτουν και μετά απλά μπαίνω στη διαδικασία να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.. πράγμα αδύνατον βέβαια!
Το έλεγα σε μια άλλη φίλη και μου είπε:
»εε κι εσύ άσε να πέσει κάτι κάτω.. χαλάρωσε.. γιατί είσαι τόσο αμυντική»

21 thoughts on “έσω ανάλυση

  1. Δεν θα το πιστέψετε, αλλά τώρα τελευταία, κάνω ακριβώς τα ίδια!

    Αν εξαιρέσω τρεις-τέσσερις καλούς φίλους, δεν αντέχω ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανέναν άλλον. Από ένα σημείο και μετά «τους τα χώνω» άγρια, μόνον που μετά δεν κάθομαι να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Σηκώνομαι και φεύγω «στην ψύχρα».

    Ε, μα πια!

    Όταν οι άλλοι έχουν μεταλλάξει την επιθετικότητα σε μειλιχιότητα, διατηρώ το απόλυτο δικαίωμα να είμαι όσο… μαλάκας γουστάρω.

    Και σ’ όποιον αρέσουμε!

    Καλό σας βράδυ! 🙂

    1. νομιζεις οτι δεν το εχω κανει ΚΑΙ αυτο;
      τι γινεται ομως οταν αντιλαμβανεσαι οτι εισαι αμυστικος μονιμα; και μαλιστα μεταφραζεται πολυ ευκολα αυτο ως »ανταγωνιστικος;»
      να πω την αληθεια μου δεν μου αρεσει αυτη η κυνικοτητα που με διακρινει και που φυσικα ειναι απορροια των εμπειριων μου και οχι ο αληθινος μου χαρακτηρας

      ετσι θελω τουλαχιστον να πιστευω

      καλο βραδυ κουρελαριε!

      🙂

      1. Όταν οι άλλοι είναι επιθετικοί [με την αυτο-καθρεφτάρα μπροστά τους επί μονίμου βάσεως], ας με χαρακτηρίζουν όπως θέλουν. Τι σημαίνει «αμυντικός»; Δεν γουστάρω, φεύγω. Μετά, σιγά σιγά μαθαίνουν να με αποφεύγουν…

        Δεν είμαι κυνικός, δεν είμαι τσογλάνι, δεν είμαι αγενής, δεν είμαι καθόλου κυνικός, αλλά ΑΡΝΟΥΜΑΙ να αναλώνομαι σε βλακείες. Κι αφού αυτό το καταφέρνουν μια χαρά και μόνοι τους, τους αφήνω στο… θεάρεστο έργο τους.

        Καλό σας βράδυ! 🙂

        ΥΓ. Κρίμα που δεν έχουμε [και δεν θα αποκτήσουμε] κοινούς γνωστούς… Για να τους θάβαμε εννοώ… 😆

      2. Όχι και τόσο προσωπικό. Φιλικά, οικογενειακά, για θέματα δουλειάς δεν το συζητάω [γι’ αυτό είμαι και ά(ν)εργος]. Το διαδίκτυο το ‘χω βιώσει «εξαιρετικά καλά». Μαθαίνω όμως… Είναι το τελευταίο «διδακτορικό» μου… Και δεν ήρθε ακόμα η ώρα να μιλήσω… Αλλά πού θα πάει…

  2. Τώρα γιατί εμένα μου αρέσεις έτσι όπως είσαι; 🙂
    Νομίζω πως η ζωή είναι πολύ σύντομη για συμπεριφορές «καθώς πρέπει» …
    Κάποτε έγραψες πως θέλεις να σ’ αγαπούν… αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό και αναρωτιέμαι μήπως για να μας αγαπήσουν καλά θα κάναμε πρώτα να δεχτούμε τον εαυτούλη μας έτσι όπως είναι και αν κάτι δεν μας αρέσει να το αλλάξουμε, (κάποτε έλεγα τρομερά ψέματα!) 😉
    Και όπως σου έχω ξαναγράψει: «Και σε όποιον αρέσουμε»!
    Η Silia και ο Ράκος, έχουν απολύτως δίκαιο…
    Χαχα! κάπως έτσι αρχίζει το μοναχικό ταξίδι του «γνώθι σ’ αυτόν, που είναι για γερά στομάχια!!!
    ΑΦιλιά πάντα με χιούμορ! :)))))))))))))))))))

    1. μαγισσουλα μου ειμαι πολυ μεγαλη πια για να αρχισω τωρα.. ειναι παλιο το ταξιδι, απλα πολλα πραγματα δε τα συνειδητοποιεις απλα μονο αν 2-3 ανθρωποι σου μιλησουν ανοιχτα για τους δικους τους λογους βεβαια και αγνοωντας τα δικα τους λαθη..

      ειναι και το σε οποιον αρεσουμε, ειναι και το θελω να ειμαι σωστη ή σωστοτερα να δειχνω αυτο που πραγματικα ειμαι ή σκεφτομαι

      καλημερες!

      φιλακια

  3. Νομίζω ότι εκείνος που θέλει να σε αγαπά, μαθαίνει να σε αγαπά όπως είσαι, τα υπόλοιπα είναι απλά δικαιολογίες.
    Να εκφράζεσαι και να λειτουργείς πάντα όπως νιώθεις πατούσα μου, το να είσαι ειλικρινής και εντάξει απέναντι στον εαυτό σου είναι το πιο σημαντικό.
    Φιλάκια πολλά.

  4. Προσωπικά μιλώντας, όταν μου συμβαίνει αυτό, κάτι δεν πάει καλά με μένα και όχι με τους άλλους. θα θελα να έβρισκα ένα σημείο με τρομερή ηχώ και να έβγαζα την πιο καλή μου κραυγή! Αλλά και ένα καλό μεθύσι στο σπίτι με μια δύο φίλες είναι ιδανικό να φύγουν οι τοξίνες που γεμίζει το σώμα μου όταν είμαι έτσι! Χαλάρωσε, θα σου κάνει καλό, δεν είναι συμβουλή προς θεού, απλά η θετική ενέργεια γυρίζει παντα σε μας και νιώθουμε καλύτερα. Τα φιλιά μου.

  5. Εχω περασει παρομοιες περιοδους, ποιος δεν εχει περασει απο κατι τετοιο αλλωστε; Το καλο ειναι οτι εσυ εισαι συνειδητοποιημενη για το πως εισαι και μαλλον θελεις να κανεις κατι γι’αυτο.
    Κυριως στην προσωπικη ζωη μας κατι δεν παει καλα, οταν ειμαστε ετσι σε υπερενταση. Δεν εννοω μονο την ερωτικη ζωη, εννοω και την επαγγελματικη ή την ενδο-οικογενειακη ισως. Ευχομαι να βρεις τι ειναι αυτο που σε κανει να «αιμορραγεις» και να κλεισεις την πληγη σου με αγαπη. Εχουμε αναγκη να μας αγαπαμε, να μας αποδεχομαστε. Μην εισαι αυστηρη με τον εαυτο σου 🙂

    Καλη επιτυχια και καλη εβδομαδα 🙂

    1. αγαπημενη μου dee dee

      τι ομορφα που μου τα εγραψες
      πραγματικα τσιμπανε πραγματακια, δε θα πω στην οικογενειακη μου ζωη, θα πω στην καθημερινοτητα μου
      μικρα μικρα και στα πλαισια παντα του τιποτα δε μπορει να ειναι τελειο!
      ειχα μια κουβεντα μ ενα καλο μου φιλο
      συγκεκριμενα με ρωτησε »αφου εχεις διπλα σου ανθρωπους να μιλησεις, δεν εχεις»
      η απαντηση μου ηταν »εχω» κι αμεσως μετα »μηπως δεν εχω; μηπως απλα νομιζω οτι εχω;»

      αληθεια αιμοραγω; πρεπει να το ψαξω αυτο..

      καλο βραδυ 🙂

  6. Kαλησπέρα αγαπητή πατουσίτσα….

    Δεν θα σου πω ότι κάνεις καλά ή κακά….

    Θα σου πω για μένα….εδώ και δύο μήνες στριφογυρίζω σαν το θηρίο στο κλουβί….είναι μάλλον από τις οικονομικές δυσκολίες…αλλά μάλλον αυτό είναι η αφορμή…δεν ανέχομαι την παρέα μου στο καφενείο του χωριού, πάω και κάθομαι στην γωνία , να κρύβομαι από την κολώνα όσο γίνεται, και βλέπω με τις ώρες νάσιοναλ τζεογράφικ, εγώ που δεν βλέπω ποτέ τηλεόραση, στο καφενείο αφοσιώνομαι τόσο πολύ, έτσι για να μην δείξω ότι τους αποφευγω όλους….πίνω τον καφέ και όπου φύγει φύγει….
    Στην δουλειά κάθομαι υπερβολικά πολλές ώρες, έχω τελειώσει το μισό κλάδεμα κιόλας που έπρεπε σε φυσιολογικές συνθήκες να μου πάει ως τον Απρίλιο…πονάει όλο μου το κορμί, το δεξί μου χέρι και το δεξί μου πόδι «ξεραίνονται» από τον πόνο , αλλά εγώ εκεί…
    Τα βράδια μόλις μπω στο σπίτι , ακόμα δεν πρόλαβα να πλυθώ και να βγάλω τα ρούχα της δουλειάς, το μάτι μου «τρελό» για έξω…..
    Δεν με κρατάει πια ούτε ίντερνετ, ούτε διάβασμα, ούτε τζάκι και ψήσιμο….
    Παίρνω τους δρόμους και περπατάω με τις ώρες….
    που πάω;
    πουθενά συγκεκριμένα….κοιτάζω τις βιτρίνες, πίνω καφέ σε καμιιά γωνία, να βλέπω περαστικούς να περνάνε…..ξαναπερπατάω….
    Πίσω στο σπίτι όσο αργά γίνεται , ψόφιος, και να παριστάνω το κοκορέτσι στην σούβλα, δύο και τρεις ώρες για να με πάρει ο ύπνος….τσιγάρο στις τρεις ή στις τέσσερις το πρωϊ (για να ζαλιστώ να κοιμηθώ…)
    Μόνη μου χαρά , κανένα σχόλιο σε πολύ λίγους είναι αλήθεια , τώρα τελευταία….
    Καμιά καλή ταινία….
    Καμιά βολική γωνιά να τα πιώ (πολύ να τα πιω) με κανέναν παλιό συμμαθητή (που είναι πού πήγαν κι αυτοί;)
    Όλα έχουν μια δυσάρεστη γεύση….
    Και το έτερον ολόκληρον ένα τρελό βλέμμα όταν με κοιτάζει….: αυτός τρελάθηκε … πάει…..

    1. χρηχα μου, γλυκο μου φιλαρακι, ευχαριστω που ειμαι ενας απο τους φιλους σου.. κι ολοκληρο αυτο το σχολιο το νιωθω καταθεση ψυχης..

      λιγο πολυ, ολοι ειμαστε καπως λοιπον, ολων οι ζωες μας εχουν γυρισει αναποδα, ολοι εχουμε χασει πραγματα,.

      και το χειροτερο;
      δεν υπαρχει ενδειξη για ανασα!

      ας υποστηριξουμε τοτε ο ενας τον αλλον με την αγαπη μας, δεν εχουμε κατι αλλο, εχουν χαθει ολες οι δυναμεις..

      ειναι κι αυτη η καθημερινοτητα που ουτως ή αλλως γελαει μαζι μας καθημερινα, ευτυχως ομως δεν ειναι παντα τα πραγματα ετσι σωστα;
      ειναι και ομορφες οι στιγμες, λιγες αλλα καλες!

      βολτες κανω κι εγω στο πουθενα, ετσι το νιωθω πολλες φορες.. βγαινω για να με χτυπησει ο αερας λεω.. και το νιωθω πως πρεπει..

      το καλυτερο μου; με φιλο / φιλη για καφε και να βγαζουμε τα εσωψυχα μας ξεφευγοντας απο οποιαδηποτε πρεπει και τυπικοτητες.. αυτες ειναι πραγματικα καλες στιγμες..

      ακομη καλυτερο μου; τα σχολια σας.. εχουν τοση ειλικρινεια κι αυθορμητισμο.. με βοηθουν τοσο πολυ, δεν μπορεις να φανταστεις ποσο.. κι εχουν και μια σκεψη.. μια ωριμοτητα που πολλες φορες θαυμαζω..

      καλο βραδυ
      φιλια πολλα 🙂

  7. Πατούσα μου , η αλήθεια είναι ότι δεν σε ξέρω πλην της blogoγειτονιάς αλλά νιώθω σαν να σε γνωρίζω μιας και σχεδόν καθημερινά διαβάζω το προσωπικό σου ημερολόγιο (τις σκέψεις σου δηλαδή εδώ). Και από αυτά που αποκόμισα για τον χαρακτήρα σου είναι ότι είσαι ένας άνθρωπος πολύ γλυκός και ευαίσθητος, καλλιεργημένος, με χιούμορ, έξυπνος και δραστήριος και με προβληματισμούς που ο καθένας μας μπορεί να έχει σε κάποια φάση της ζωής του.
    Αν με ρώταγες λοιπόν αν θα σε άλλαζα θα σου απαντούσα όχι. Πρόσεξε είπα άλλαζα όχι βελτίωνα, γιατί ο καθένας μας σίγουρα θέλει να γίνεται καλύτερος καθημερινά. Ο κάθε άνθρωπος μας έλκει για διαφορετικούς λόγους, γιατί βλέπουμε κάτι σε αυτόν , εγώ λοιπόν είδα σε εσένα αυτό το κάτι που σε κάποιον άλλο δεν υπάρχει περίπτωση να δω. Αν λοιπόν έκανα μια ευχή (και γιατί να μην την κάνω μιας και έχουμε μια μάγισσα εδώ όλο και κάτι θα κάνει), θα ήταν να μείνεις όπως είσαι.Καλό βράδυ να έχεις.Σε φιλώ.

Σχολιάστε

