σκηνικό..

tumblr_ldpylk5JOc1qe8us8o1_500_large_largeΔε ξέρω πως είναι αν τις μέρες που βουλιάζεις, έχεις ένα χέρι να χωθεί μέσα σου από ψηλά και σε τραβήξει προς τα επάνω. Δεν ξέρω αν αυτό (το ότι βουλιάζεις) συμβαίνει επειδή κάπου έχεις χαθεί από το συγκεκριμένο αγαπημένο δρόμο, ή κουρασμένη, αντί να κλείσεις τα μάτια για λίγα δευτερόλεπτα, το κάνεις για ώρες ή μέρες! Δε ξέρω αν πρέπει να στήνεις πάντα εσύ το σκηνικό, ή αν πρέπει να βοηθήσουν και οι γύρω σ΄αυτό.

Οι γύρω μου, άλλες φορές ακολουθούν τη δική μου ρότα, κι άλλες με βοηθούν να την πνίξω γλυκά και χωρίς περαιτέρω εκρήξεις! Κουρνιάζουν στη γωνιά τους, ζεσταίνουν τα αβγά τους στα 2 τετραγωνικά που πιστεύουν ότι τους ανήκουν και δε ζητούν παραπέρα. Δεν φτιάχνουν σκηνικό, σχεδόν ποτέ, αλλά επειδή είμαι άτομο που παλεύω να βγάλω λαγό μέσα από τη μιζέρια, λέω πως τουλάχιστον είναι ειλικρινείς, πως αν μη τι άλλο δεν παίζουν θέατρο..

Τις μέρες που »βουλιάζω» θέλω κάποιον που δεν θα με κοιτάζει με ένα ερωτηματικό ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του, κάποιον που να με πάρει από το χέρι και να μου δείξει πως η ζωή είναι ένα όμορφο παραμύθι, ή το σκηνικό ενός αγαπημένου έργου, θέλω κάποιον να μου πει »κοίτα, όλα μπορούν να γίνουν» πέρα από το τυπικό του έχω χρήματα ή δεν έχω.. θέλω κάποιον να μου πει »σήμερα θα είμαστε όλη μέρα στις βόλτες με καφέ στο χέρι και όταν πεινάσουμε θα τρώμε »βρώμικο»..

Μόλις έφαγα πρωινό, συν ένα μελομακάρονο, συν ένα κουραμπιεδάκι.. και μόλις τελείωσαν, τα ξαναέφαγα σε επανάληψη..
Η κοιλιά μου είναι πρησμένη, όπως ακριβώς ήταν και του κακού λύκου, αφού έφαγε τη γιαγιά και λίγο πριν αποπειραθεί να μασήσει την κοκκινοσκουφίτσα..

Έχω να πιώ απίστευτο καιρό ζεστή σοκολάτα, λέω μια μέρα από αυτές να το κάνω για να φύγει αυτός ο χρόνος γλυκά..

Δε ξέρω τι άλλο, έχω φτιάξει ένα ημερολόγιο, όπου ο κάθε μήνας κουβαλάει μαζί του κι ένα φακελάκι.. θα ήθελα να γεμίσουν αυτά με καλές πράξεις και σκέψεις.. αυτό νομίζω μου αρκεί..

8 thoughts on “σκηνικό..

  1. Σου ευχομαι να καταφερεις να απολαυσεις μια λαχταριστη κουπα ζεστη σοκολατα πριν ερθει ο καινουριος χρονος και ολο το 2013 να εχεις αυτη τη γλυκια γευση στη γλωσσα σου 🙂
    Εμεις φτιαχνουμε τα σκηνικα, να το θυμασαι και να τα διεκδικεις ολα στη ζωη σου. Κι αν κουραζομαστε και αφηνομαστε καποιες στιγμες, ειναι για να αφηνουμε χωρο σε αλλους να ριξουν λιγο χρυσοσκονη στη ζωη μας. Ε, αν δεν βρεθει καποιος ισαξιος με αυτον που ονειρευομαστε, δεν πειραζει, απο αυριο θα κεντησουμε και θα ραψουμε ξανα μονες το υπεροχα μοναδικο σκηνικο μας και ισως μας περιμενει στην επομενη στροφη αυτος που θα ταιριαξει στο σκηνικο μας 🙂

    Να περασεις υπεροχα με υγεια και μαγεια!!!

    1. αγαπημενη μου dee dee
      την εχω ηδη παραγγειλει στο σκηνικο που εχω στησει για το απογευμα

      η χρυσοσκονη των αλλων ειναι παντα απαραιτητη.. κι η κουραση δεδομενη
      ειμαστε παντα μονοι αναμεσα σε τοοοσο κοσμο..

      μ αρεσει η θετικη σου αυρα

      φιλια!

      🙂

  2. Πολύ όμορφη είσαι στην φωτογραφία…
    Φοράς και κόκκινα…
    Κάπου λέγαμε πριν λίγες ημέρες…δεν θυμάμαι σε ποιό μπλογκ ήταν, για κόκκινα ρούχα…κόκκινα παπούτσια….εε λοιπόν κι εγώ πήρα αθλητικά με κόκκινα κορδόνια….ούτε κραυγαλέα, ούτε και διακριτικά….προκλητικά τόσο που να μην με κράζουν….

    Καλησπέρα σας….

    Υ.Γ.:εύχομαι να βρείτε τον δρόμο προς τα επάνω….τουλάχιστον το δρόμο που θα είστε χαλαρή και ήρεμη….

    1. θα σας πηγαινουν πολυ τα κοκκινα κορδονια αγαπητε χρηχα.. υποψιαζομαι.. και μονο που τα αναφερετε με τοση χαρα..

      χαλαρη και ηρεμη ε;
      αυτο ακριβως ευχομαι κι εγω, μαλλον δεν ειναι του παροντος χχχ

      καλη χρονια φιλε μου 🙂

Σχολιάστε

