LACTA


-Eίσαι ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσα να το στείλω αυτό.. έγραψα κάτω από το link και πάτησα αποστολή του mail. »Όλες οι αγάπες πρέπει να έχουν ένα ευτυχισμένο τέλος» συμπλήρωσα!
Οι πραγματικές αγάπες πρέπει να έχουν ένα ευτυχισμένο τέλος μου απάντησες με bold γράμματα!

-Τη δική μας που ακριβώς την τοποθετείς; ήθελα να σε ρωτήσω αλλά δεν θα το κάνω. Δε θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση, δε θέλω να σου φορτώσω για άλλη μια, όλη την ευθύνη..

Θέλω να περάσω σήμερα όλη μου τη μέρα, με εικόνες ασπροκόκκινες γεμάτες γλυκιά σοκολάτα, σαν εκείνη που μου έφερνες τα πρωινά στο γραφείο.. μια τεράστια LACTA, και πάνω γραμμένο με στυλό, πατημένο πολλές φορές, ένα Σ΄ΑΓΑΠΩ, που τότε νόμιζα πως χάραζε το χαρτί, πότιζε τη σοκολάτα, κι έμπαινε μέσα μου σκίζοντας με στα δυο.. ακριβώς στα δύο..

-Μόλις πέρασε το φορτηγό της LACTA, από μπροστά μου, θα ήθελα να σου πω άλλη μια φορά, ευκαιρία έβρισκα να σου τηλεφωνήσω, λες και δε μιλούσαμε πενήντα φορές τη μέρα, μα δε δουλεύω πια σ΄εκείνο το γραφείο που έβλεπε στο μεγάλο δρόμο.

18 thoughts on “LACTA

  1. Ολες οι αγαπες αξιζουν ενα καλο τελος. Οι πραγματικες…. οπως λεει και ο φιλος σου. Ποιος κρινει την πραγματικοτητα τους ομως;

    Οι Δευτερες ειναι για μενα αφετηριες. Η ελληνικη πραγματικοτητα μου φυλακιζει λιγακι τη χαρα, αλλα κυριως τις απολαμβανω τις Δευτερες. Οι Τεταρτες μου φαινονται αψυχες μονο 🙂

    καλο μεσημερακι!

  2. Ω! αγαπητή «πατούσα» πόσα μου θύμησες…
    Πριν κάτι χρόνια, ο μικρός μου γιος είχε αναλάβει να γυρίσει (σκηνοθετήσει) το πρώτο διαφημιστικό της lacta και μάλιστα τα «εσωτερικά» είναι από το σπίτι του, αυτή η ταινία είχε τίτλο: «Love at the first site» και είναι σε μορφή παιχνιδιού δλδ πατάς κάποιες ενδείξεις και αλλάζει και η πλοκή… και είναι ένα ατελείωτο ερωτικό παιχνίδι!

    https://lorava.wordpress.com/2012/11/13/lacta/#comments

    Έξυπνη η lacta…Προσωπικά δεν κατάφερα να το δω μέχρι το τέλος… ίσως από βαρεμάρα ή γιατί δεν μου αρέσουν οι σοκολάτες γάλακτος αλλά οι μαύρες με 75% σοκολάτα! 🙂

    Τώρα για τις αγάπες… αν δεν έχουν καλό τέλος δεν είναι αγάπες, είναι έρωτες και ως γνωστόν οι έρωτες … κλπ! κλπ! 😉

    Μου άνοιξες την όρεξη για λίγη σοκολατίτσα, καλό μας βραδάκι! 🙂

  3. Το κείμενο σου μου έβγαλε μια γλυκιά μελαγχολία…τόσο γλυκιά όσο το τελευταίο κομμάτι σοκολάτας που μοιράζεσαι με τον αγαπημένο σου λίγο πριν του πεις αντίο.
    Καλό βράδυ με γυμνές πατούσες μου.

    1. δεν ξερω μελιτα αν ειναι μελαγχολια, σιγουρα ομως ειναι μια πολυ γλυκια αναμνηση..

      τα αντιο καποια στιγμη ειναι δεδομενα.. ειτε ετσι ειτε αλλοιως
      ακομη κι οταν μια φαση τελειωνει και ξεκιναει μια αλλη ειναι ενα αντιο..

      καλημερουδια 🙂

  4. Ποιος ορίζει ποια αγάπη είναι πραγματική και ποια όχι..κάθε μια είναι όπως την βιώνουμε..και σε κάθε μια αξίζει ένα γλυκό τέλος..σαν το τελευταίο κομμάτι lacta που ήθελες να μοιραστείς..όμορφο μα τόσο μελαγχολικό..
    καλό βράδυ…

  5. Αααχ σοκολατένιες αγάπες με γεύση σ` αγαπώ…να χαράζει λέξεις και να ποτίζει το μέσα μας. γλυκιά καλημέρα, να είσαι καλά με γυμνές πατούσες 🙂 τρέχω για Lacta!!!

  6. «Την δική μας , που ακριβώς την τοποθετείς;»

    Πολύ δύσκολη ερώτηση βάλατε κυρία μου…εσείς θα μορύσατε να απαντήσετε στην ίδια ερώτηση , ευθέως και με παρησία;

    Η τοποθέτηση της δική σας αγάπης είναι κάτι που φαίνεται στα μάτια και στην συμπεριφορά του καθενός προς τον άλλον….

    όταν βάζετε όμως τέτοιες ερωτήσεις , το πιο πιθανό , το μάλλον σίγουρο , είναι ότι εξωθείτε τον άλλον να απαντήσει με ψέμα, για να ανταποκριθεί σε αυτό που νομίζει ότι εσείς περιμένετε από αυτόν…..

    Καλό βράδυ αγαπητή….

    1. αγαπητε μου χρηχα
      για ποιο λογο μια πολυ απλη ερωτηση να εξωθει σε ψεμμα..
      φυσικα και θα μπορουσα να απαντησω, με μια κουβεντα μαλιστα και κοιτωντας τον αλλον στα ματια. αυτο ελειπε να μη ξερω τι μου γινεται.. χα!

      αυτο το καθαρα αντρικο σκεπτικο δε το καταλαβα ποτε μου

      καλο σας βραδυ 🙂

    1. εδω μπορω να χαμογελασω και να κοκκινησω επισης σαν τον κοκκινο της καραμελας;

      ευχαριστω οπως και να εχει, ενα κοπλιμεντο ειναι παντα ενα κοπλιμεντο και σημειωστε παρακαλω, οσο πιο σπανιο, δε ξεχνιεται ευκολα 🙂

  7. Οι πραγματικές αγάπες δεν έχουν τέλος πιστεύω εγώ. Μένει η ουσία τους στην καρδιά σου και σε συντροφεύει για όσο η ψυχή αντέχει να προχωρά στα μονοπάτια της ζωής.
    Σ’ αρέσει να μπερδεύεις τις σοκολάτες; Λάκτα με Ίον για παράδειγμα; Εγώ ναι, από τότε που κάποιος μου είπε «θέλω να ‘σαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου (λάκτα), μα και η πρώτη μου αγάπη και η παντονινή(ίον)». Μετά κάπου είδα πως η φράση ήταν κλεμμένη. Ευτυχώς η ουσία ήταν αληθινή.
    Καληνύχτα γλυκιά μου και εύχομαι οι πατουσίτσες σου απόψε να σε ταξιδέψουν σε μονοπάτια ονείρων.

    1. νομιζω οτι μολις μου ανεφερες το πιο γοητευτικο μπερδεμα που ετυχε ποτε.. κι αν βαλεις και λιγη κουβερτουρα με μεγαλη περιεκτικοτητα σε κακαο (bitter)

      …………………κολαση ε;

      καλο βραδυ drama gueenaki μου (αυτο το σχολιο σου μου ειχε κρυφτει αλλα το ανακαλυψα)

      🙂

Σχολιάστε

