θέλω να σου πω..

Σαββατόβραδο κι αφήνω τη σκύλα μου από την αγκαλιά μου για να φτιάξω ένα σάντουιτς. Ψωμί ολικής άλεσης, μια κουταλιά μαρμελάδα σπιτική, ένα τετράγωνο φύλλο κίτρινο τυρί.
Θέλω να σου πω, όταν ξεκίνησα το blogging, έξι χρόνια πριν, αιτία ήταν εκείνο το φούσκωμα από πράγματα που έπρεπε να ειπωθούν. Θέλω να σου πω, ότι όταν έφτιαξα αυτό το blog, ήταν μια στιγμή που ήθελα να κρυφτώ. Όχι γιατί είχα κάτι να κρύψω, αλλά επειδή ήθελα την ησυχία μου. Ήταν κάτι προσωπικό, ένα συναίσθημα που εγώ το ένιωθα έτσι άσχετα με το τι συνέβαινε.
Τον τίτλο ούτε θυμάμαι πως τον διάλεξα, μάλλον θα είχα κατά νου εκείνες τις φωτογραφίες όπου κάποιες γυναίκες με ωραίο πρόσωπο, σώμα, ρούχα κλπ περπατούν με γυμνές πατούσες σε κάποια υγρή αμμουδιά και αφήνουν πίσω τις πατημασιές τους.
Θέλω να σου πω, και βιάζομαι γιατί πεινάω, και θέλω να δω και τι σόι πράμα ταινία μου πήρανε, και η ώρα περνάει, και είναι από εκείνα τα Σάββατα που δεν έχω καμμιά διάθεση για βόλτα, πως μ’ αρέσει εδώ μέσα. Την έχω καταβρεί. Όχι επειδή κατάφερα να κρυφτώ αλλά επειδή νιώθω σα να βρήκα μια φωλιά. Νιώθω ένα περιβάλλον υγιές, που με βοηθάει να βγάλω τον καλό μου εαυτό. Πράγμα πίστεψέ με δύσκολο πια για μένα!
Θέλω να σου πω, πως σ’ ευχαριστώ, που έρχεσαι, που μου μιλάς, που μου γελάς, που μου χαρίζεις τραγούδια, που γράφεις, που κάνουμε κουβέντα, που μ΄αφήνεις να σε χαιδέψω ενώ με χαιδεύεις κι εσύ, που μου λες την άποψη σου, που με βοηθάς, που μου κάνεις παρέα, που μου δίνεις ένα κομμάτι σου και δέχεσαι να πάρεις ένα δικό μου.

καλό σου βράδυ..

17 thoughts on “θέλω να σου πω..

  1. Αν θέλεις να μου πεις πως η ζεστή φωλιά σου κλείνει έξι χρόνια… χρόνια της πολλά και μπράβο σου που μετά από τόσα χρόνια δεν έχει χάσει την ομορφιά, τη ποιότητα και τη θετική της ενέργεια… καλή σου χώνεψη πια και καλό μας βραδάκι με ότι επιθυμεί η καρδιά και η συντροφιά μας! ;))))))))))))))

  2. «Θέλω να σου πω, πως σ’ ευχαριστώ, που έρχεσαι, που μου μιλάς, που μου γελάς, που μου χαρίζεις τραγούδια, που γράφεις, που κάνουμε κουβέντα, που μ΄αφήνεις να σε χαιδέψω ενώ με χαιδεύεις κι εσύ, που μου λες την άποψη σου, που με βοηθάς, που μου κάνεις παρέα, που μου δίνεις ένα κομμάτι σου και δέχεσαι να πάρεις ένα δικό μου.»

    Εσύ το ‘γραψες αυτό, και είναι και η δική μου απάντηση σε σένα….

    1. χα

      την ταινια την εχουμε δει.. αυτα παθαινεις οταν τις εχεις δει πια οοολες τις ταινιες.. αλλα οκ την ξαναβλεπουμε ευχαριστα, ξεχναμε ευκολα φαινεται 🙂

      το σαντουις συμπληρωθηκε με πολλα καστανα, τοσα πολλα που νιωθω σα το κακο τον λυκο μετα που εφαγε γιαγια και κοκκινοσκουφιτσα μαζι χχχ

      τα πραγματα αγαπητε μου φιλε ειναι »στριμοκωλα».. με ολη τη σημασια της λεξης, και το αυριο αγνωστο.. λυπημενα, τραγικα αγνωστο

      αλλα ειμαστε »μαζι» ετσι;

      ετσι!

      καλο βραδυ 🙂

      1. Την ταινία δεν την είχαμε δει, αλλά έχοντας δει τόοοσες ταινίες . μια αμερικανιά είναι πάντα προβλέψιμη , ακόμη και στις ατάκες της….

        Το σάντουιτς τώρα το τρώω , γιατί με έπιασε μια λιγούρα , κάτι…

        Τα πράγματα , πάντα στριμόκωλα ήταν , και δεν νομίζω ότι θα αλλάξουν….
        Το άγνωστο είναι το ίδιο άγνωστο με την γνωστή άγνωστη αμερικανιά που μόλις έιδα….δεν την έχεις δεί αλλά ξέρεις την επόμενη ατάκα , ξέρεις τι ακολουθεί μετά….πάντα ξέρεις….

        Αλλά ποτέ δεν σε πειράζει, γιατί το μόνο που μετράει , πάντα είναι αυτό το μαζί…

        Τίποτε άλλο….

        Καληνύχτα….

  3. εμείς ευχαριστούμε «με γυμνές πατούσες», η ζωή μας μπλογκάρει ευχάριστα! είναι πραγματικά πολύ ωραίο συναίσθημα να μοιραζόμαστε σκέψεις και ιστορίες. μέσα από πληκτρολόγια, καλώδια και γραμμές ανακαλύπτουμε νέους ανθρώπους αλλά και άγνωστες πτυχές του εαυτού μας. αυτό είναι άλλωστε και το γοητευτικό της υπόθεσης! καλό βράδυ εύχομαι.

    1. και καποιες φορες, αυτες οι πτυχες του εαυτου μας τυχαινει να ειναι οι καλες.. αυτο μ αρεσει πιο πολυ απ ολα στη συγκεκριμενη φαση..

      ηρθα επιφυλακτικα κι ανορεχτα να πω την αληθεια και την εχω καταβρει

      καλο απογευμα γλυκο κοριτσι!

      🙂

  4. Ελπίζω να απόλαυσες το σαντουιτσάκι σου!
    Έξι χρόνια blogging? Wow…
    Σου εύχομαι με τις γυμνές σου πατούσες πάντα να αλωνίζεις σε βρεγμένες άμμους, σε ωραία όνειρα, σε γεμάτες σκέψεις, σε παραμυθένιες στιγμές και να αφήνεις το σημάδι σου στις ζωές των ανθρώπων, ένα σημάδι που θα αγαπούν και κρυφά θα αναζητάνε. Ελπίζω να απόλαυσες το σαντουιτσάκι σου.
    Τα ευχαριστώ ήρθαν στην πόρτα μας, τους δώσαμε ένα φιλί και στα στείλαμε πίσω, γιατί με την σειρά μας σε ευχαριστούμε και εμείς που μοιράζεσαι μαζί μας κομμάτια της ψυχής και της σκέψης σου.
    Γλυκό φιλί, καληνύχτα! 🙂

    1. παιρνεις οτι δινεις αλλα και δινεις οτι σου δινουν drama queen μου

      η καλυτερη μου οταν αναβει αυτο το κοκκινο σηματακι της wordpress επανω δεξια..
      τελειο!

      τον αγαπησα αυτο το χωρο και αιτια ειστε ολοι εσεις..

      φιλια!
      καλο απογευμα 🙂

  5. @ χρηχα

    για αυτο να προτιματε μη αμερικανικες ταινιες αγαπητε αν και υπαρχουν και καποιες που κανουν τη διαφορα..

    χχμμμ λιγουρα ε;;;;
    εγω τωρα παω να τσακισω μπισκοτακια 🙂

    παντα ξερουμε ακομη κι αν κανουμε οτι δεν ξερουμε, ακομη κι αν πραγματικα δεν ξερουμε, διαισθανομαστε, βλεπουμε οποτε παλι ξερουμε

    αλλα δε θελουμε να το πιστεψουμε, και ξερεις γιατι; επειδη ο καθενας μας πιστευει οτι εχει γεννηθει μοναδικος κι αυτο απο μονο του θα κανει τη διαφορα 🙂

    »μαζι» ειναι μια λεξη που καποτε πολυ λαχταρησα.. ετσι για να εχω κατι να λαχταραω μη παει ο νους σου σε πραματα απιστευτα ε;

    καλο απογευμα αγαπητε, με οτι κι αν το συνοδευει (αρκει να ειναι για καλο)

  6. Νομίζω οτι το σχόλιο του Χρήχα μας καλύπτει όλους.
    Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν κάποτε γράφαμε όλοι τους λόγους για τους οποίους ξεκινήσαμε να γράφουμε…κάτι σαν group therapy ένα πράμα.

    ΥΓ Ψωμί με μαρμελάδα και τυρί ???

  7. @ χρηχα

    με τον πιο απλο τροπο, ανοιγω το ψυγειο, παιρνω το κασερι, βγαζω το βαζο με τη μαρμελαδα, αλοιφω μια φετα ψωμι, με μια κουταλια, και βαζω απο πανω το κασερι

    που ειναι το περιεργο;
    στο συνδιασμο γλυκου και αλμυρου; η αδυναμια μου :):):)

  8. Θέλω να σου πω ότι σε ευχαριστώ που πριν έξι χρόνια είχες εκείνο το «φούσκωμα» με πράγματα που έπρεπε να βγουν γιατί αν δεν το είχες δεν θα σε γνωρίζαμε. Δεν θα γνωρίζαμε τις σκέψεις σου, τα συναισθήματα σου που τα αφήνεις να ξεχυθούν πάνω σε λέξεις, τις μουσικές σου προτάσεις , τις ταινίες σου, το χιούμορ σου , την πάντα γλυκιά και παρήγορη κουβέντα που έχεις να πεις σε όλους.
    Θέλω να σου πω ότι η παρουσία σου είναι ευεργετική και καλή για την σκέψη και τον συναισθηματικό μου κόσμο γι αυτό εύχομαι να έχεις πολλά αμέτρητα «φουσκώματα» .Σε φιλώ.

    PS. Βρε παιδιά συγνώμη δεν καταλαβαίνω την αντίδρασή σας είναι όπως το καρπούζι με τη φέτα 😛 .

Σχολιάστε

