η αδερφή μου

Είμαι πιεσμένη τις τελευταίες μέρες, πιεσμένη και μπερδεμένη.
Θέλω να βγάλω πράγματα από μέσα μου, και συνεχώς αναβάλλω, όμως το κάθε τι πρέπει να γίνεται στην ώρα του, μετά, πάει πέρασε!
Ας είναι.. ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός δε λέω, ο καθένας μας έχει τα δικά του μέτρα και σταθμά, άλλος πετάει χαρταετό και όσο πιό ψηλά πάει το ευχαριστιέται (έλεγα σ΄ένα φίλο μου), άλλος πάει γυρεύοντας και πιάνεται στα ίδια του τα δίχτυα (έλεγα σ΄ένα άλλο μου φίλο), άλλος πνίγεται σε μια κουταλιά νερό (αυτό το λέω στον εαυτό μου).

Αυτό που δε μπορώ να δεχτώ, είναι αυτό που ήθελε να δείξει η ταινία που είδα δυο Σάββατα πριν. Ο τίτλος αυτής »η αδερφή μου». Και προβληματίζομαι. Πες πως σπάει ο διάολος το πόδι του. Και η τύχη γυρνάει τη ζωή σου ανάποδα. ή πιό σωστά η ατυχία. Και μένεις έγκυος, στα 13.. στα 14.. στα 15.. Πες πως αυτό το παιδί δε το ήθελες. Πες πως το κράτησες για να μπεις στο μάτι κάποιων. Είναι δυνατόν, 10-12 χρόνια μετά να ζεις μαζί του και να κάνεις ότι δεν υπάρχει; Είναι δυνατόν να μην αισθάνεσαι την παραμικρή ευθύνη; Να μη δίνεις μια αγκαλιά μητρική; Ένα χέρι τρυφερό; Και αυτό το υποτιθέμενο μητρικό ένστικτο με το οποίο μας προικίζει η φύση που είναι;

Εκπληκτική σκηνή, όπου ο μικρός βλέπει την μαμά του να ξαπλώνει κουβαριασμένη στο κρεββάτι να κλαίει.
-Να έρθω δίπλα σου;
-Όχι!
-Έχω λεφτά..
-Φύγε, άσε με ήσυχη
-Θα σε πληρώσω, να δες

βγάζει τα λεφτά από το κωμοδίνο.. μετράει μπροστά της
-100-120-150-180.. κοίτα.. έχω 180.. για σένα

της τα αφήνει δίπλα της κι ανεβαίνει στο κρεββάτι
-Να βάλω το κεφάλι μου στην κοιλιά σου επάνω;

αυτή, είναι ακίνητη, παγωμένη..
ο μικρός, ακουμπάει το κεφάλι του στην κοιλιά της

-δε με πειράζει, ας είσαι αδερφή μου.. έστω..

14 thoughts on “η αδερφή μου

    1. καλησπερα cyberwhispers

      σκυλακι να σου φερουν στο σπιτι, θα του δωσεις τα χαδια σου..

      οτι κι αν εχει συμβει, οσο κακο κι αν σου εχουν κανει.. δεν υπερισχυει αραγε το μητρικο ενστικτο;

      απο την αλλη βεβαια δεν εχουμε ακουσει τοσα και τοσα στην καθημερινοτητα μας;

      1. μάλλον σ` αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει κάποιο είδος ψυχασθένειας, δεν εξηγείται αλλιώς. ελπίδα που δίνει όμως αυτό το παιδί, παλεύει με όλο του το είναι…η δύναμη του ανθρώπου.

    1. λυπαμαι αν εγω το δημιουργησα αυτο

      ξερεις, ο τροπος που ειναι δοσμενη η ταινια, δεν δημιουργει λυπη, δε σε σοκαρει απλα σε προβληματιζει.. ειναι μια ταινια που την βλεπεις ανετα απο την αρχη ως το τελος και ειδικα στο δευτερο μερος (οπως λεει κι ενας φιλος μου απογειωνεται)
      το τελος τελος ειναι καλο, αφου αφηνει να εννοηθει οτι ισως αλλαξουν τα πραγματα μεταξυ των δυο πρωταγωνιστων.. αλλωστε η κοπελλα μεγαλωνει, ωριμαζει.. κι ο μικρος αποδεχεται μεν αλλα απαιτει κι ειναι ενας τροπος αυτος να παρεις.. ή εστω να τσιγκλησεις τον αλλον..

      σου ευχομαι καλο βραδυ

      🙂

  1. καλημερα καλημερα

    το θεμα ειναι να ξερεις τι σου αρεσει να βλεπεις σε μια ταινια, τι σε συγκινει και τι σε κραταει ξυπνια 2 ολοκληρες ωρες μεσα στο σκοταδι..
    μια ταινια μπορει να σε ρουφηξει μαζι της στην οθονη αλλα μπορει και να σε καρφωσει στην καρεκλα με τον υπνο να κατοικει στα ματια και τα βλεφαρα να μην ελεγχονται.. δυστυχως το εχω παθει, μια στο »κοτοπουλο με δαμασκηνα» περσι και μια στο »skyfall» φετος

    αν και τη δευτερη φορα δε νομιζω πως εφταιγε η ταινια, μαλλον μου ελειπε υπνος 🙂
    ηταν ομως μια αφορμη ε;

  2. Ξέρεις όσο και αν νομίζουμε πως μπορούμε να διαβάζουμε τους ανθρώπους κάποια πράγματα παραμένουν ανεξήγητα.
    Συνήθως όταν μια γυναίκα μένει έγκυος, μαθαίνει να αγαπά το παιδί της μέρα με την ημέρα, λεπτό με τον λεπτό , μέσα από τον μητρικό δεσμό που αναπτύσσει με το έμβρυο και τις απλές γλυκές κινήσεις. Όταν δηλαδή αγγίζει την κοιλίτσα της και το νιώθει, όταν ακούει την καρδούλα του στο υπερηχογράφημα κτλ.
    Δεν ξέρω γιατί κάποιες γυναίκες δεν το νιώθουν αυτό. Ίσως ποτέ δεν πήραν αγάπη για να μπορούν να δώσουν, ίσως να της σκλήρυνε η ζωή τόσο που η καρδιά τους πλέον είναι κλειστή. Τις καταδικάζω όμως γιατί κανένα παιδί δεν πρέπει να είναι δυστυχισμένο, κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει την απόρριψη απ’ τον μόνο άνθρωπο που πρέπει να το αγαπάει ολοκληρωτικά και να το κάνει να αισθάνεται όμορφα.
    Σοκαριστικός ο διάλογος που παρέθεσες. Η ταινία μπήκε στα προσεχώς μου.
    Καλημέρα γλυκιά μου και εύχομαι η μέρα σου να είναι συγκλονιστικά υπέροχη! 🙂

  3. Είναι από τις λίγες φορές που δεν ξέρω πραγματικά τι να γράψω…
    Όταν διαβάζουμε στις εφημερίδες ή βλέπουμε στις ειδήσεις για μητέρες που πετάνε τα νεογέννητα βρέφη στους κάδους των σκουπιδιών σαν να είναι κάτι αναλώσιμο και άχρηστο σπαράζει η καρδιά μας γι αυτά τα πλασματάκια που με το που ήρθαν στο φως αντίκρισαν την σκληρότητα στην πιο ακραία μορφή της. Στον διάλογο που μας παρέθεσες δεν με συγκλόνισε τόσο η άρνηση της μητέρας όσο το τι έπαιρνε από αυτόν το διάλογο αυτό το παιδί . Τα συναισθήματα και το πως αντέδρασε σε όλο αυτό .
    Καλό απόγευμα να έχεις.

    PS. Μαρινάκι θα την δούμε μαζί όταν θα κατέβεις .Μόνη μου δεν θα αντέξω να την δω.

    1. αυτο το παιδι μελιτα, εχει μαθει να επιβιωνει μονο του εστω με ανορθοδοξο για την κοινη γνωμη τροπους, παρ ολα αυτα ειναι παιδι, εχει αναγκη απο καποιον να το στηριξει, οικονομικα, συναισθηματικα

      οι ταινιες δεν μας δειχνουν ποτε το μετα..

      ελπιζω πως καποια στιγμη ισως τα πραγματα να μπηκαν στη σωστη τους θεση.. ισως μετα ξανα να ανατραπηκαν ποιος ξερει..

  4. όταν διαβάζω τέτοιου είδους ιστορίες με παιδάκια, βραχυκυκλώνω.
    Δεν την έχω δει την ταινία και ούτε πρόκειται πλέον να τη δω.
    Να σε ενημερώσω όμως οτι ως ιστορία θα μπορούσε να είναι πέρα ως πέρα αληθινή.
    Η ασχήμια και η βαρβαρότητα μιας άρρωστης ενήλικης ψυχής δεν έχει όρια και φραγμούς.
    Καλό βράδυ

    1. εμενα μου αρεσει να βλεπω τετοιες ταινιες περσεα μου, αντιθετα με τις ταινιες τους τζεημς ποντ ας πουμε, ή του τυπου ελ γκρεκο, ο θεος αγαπαει το χαβιαρι οπου με παιρνει ο υπνος..

      ναι, οτι εχει να κανει με το θεμα »παιδι» ειναι σχετικα »πιασαρικο»

Σχολιάστε

