ντόμινο

Tελευταία μέρα του Οκτώβρη και δε νομίζω ότι είμαι στα καλύτερα μου. Σα να έχουν πάρει όλα μια μικρή κλίση, κι αυτό δημιουργεί ένα παιχνίδι ντόμινο στο τίποτα να μη πηγαίνει τελείως καλά.
Και αφού την αγάπη την έχω, το πρόβλημα ξεκινάει από τη δουλειά, που βρίσκεται σε φάση ύπνωσης, έπεται άγχος, έπεται χάος κλπ κλπ

Κάθε φορά που πηγαίνω σινεμά, νιώθω όλο και πιο »λίγη» την ζωή που έχω ζήσει, που ζω, μα πως θα μπορούσες να βιώσεις χίλιες ζωές μαζί;

Από την άλλη, δημοσιογράφος απολύεται γιατί αποκάλεσε μια παρέλαση στρατοκρατούμενη, »στρατοκρατούμενη»..
Η όλη κατάσταση μόνο δημοκρατικό καθεστώς δε θυμίζει, φέρνει σκόνη από άλλες, μαύρες εποχές!

8 thoughts on “ντόμινο

  1. Τελευταία ημέρα ενός Οκτώβρη που ξέβρασε αλήθειες. Ο καιρός αρχίζει να θυμίζει χειμώνα. Χαλάει και δεν εννοώ στα καιρικά φαινόμενα. Χαλάει ο καιρός… οι καιροί…
    Θα φτιάξουν όλα δεν μπορεί, έτσι δεν λένε; Πως στο τέλος όλα θα πάνε καλά και αν δεν πάνε, δεν είναι το τέλος;
    Και εγώ ζηλεύω λίγο τις πρωταγωνίστριες στις ταινίες. Εκεί φαίνονται όλα πιο εύκολα, πιο μαζεμένα. Μετά σκέφτομαι πως μάλλον και αυτές ζηλεύουν εμένα. Γιατί σε εμένα όλα φαίνονται πιο αληθινά, δεν βαδίζω βάση σεναρίου και αποχωρώ απ’ την σκηνή της εκάστοτε στιγμής όταν το θέλω όχι όταν το πει ο σκηνοθέτης. Και ίσως που ξέρεις και οι δικές μας ζωές να γίνουν μια μέρα ιστορία που θα κλειστεί στα σινεμά για να την μάθουν και άλλοι. Έτσι και αλλιώς τα φιλμ μια ιστορία είναι που κάποιος έζησε και κάποιος άλλος ήθελε να εμπνεύσει και άλλους να την ζήσουν ή να τους αποτρέψει απ’ το να την σκεφτούν.
    καλημέρα και εύχομαι ο Νοέμβρης να σου φέρει όσα προσμένεις και ελπίζεις.

  2. δε διαφωνω πως καποια στιγμη ολα θα πανε καλα.. ειμαι αισιοδοξη ομως αυτο δε μ εμποδιζει να βλεπω καθαρα τα πραγματα του σημερα
    γραφεται ιστορια αγαπητη drama queen, κι οι επιπτωσεις της ολης καταστασης δεν εχουν ακομη φανει φοβαμαι

    μου αρεσε παρα πολυ μα παρα πολυ ετσι οπως το διατυπωσες, ναι, εμεις κανουμε αυτο που θελουμε ΕΜΕΙΣ κι οχι αυτο που θελει ο σκηνοθετης, οπως και να εχει, ειναι μαγικο εκεινο το διωρο που περιλαμβανει δεκα ζωες μαζι στον υπερθετικο, ειναι ζηλευτο ακριβως επειδη, καπου τελειωνει αυτο που βλεπεις και αρχιζει η φαντασια, του μετα.. κανεις μας νομιζω δε φανταζεται πως ενα οποιοδηποτε τελος σκηνοθετικο, θα μπορουσε να ανατραπει δυο λεπτα αφου τελειωνει η ταινια, ετσι μ ενα »αχ»
    απο την αλλη, ΕΚΕΙ ποτε δε γινονται λαθη.. σωστα; το σεναριο ειναι σεναριο, προδιαγραμμενο εκ των προτερων

    φιλια !

  3. Καλησπέρα….

    Πολύ μ’ αρέσουν αυτά τα δίωρα στην σκοτεινή αίθουσα….

    Τίποτε δεν συγκρίνεται με μια καλή ταινία…εκτός ίσως από ένα καλό βιβλίο…

    Αλλά και τα δύο , αυτό που μου προσφέρουν είναι ένα ταξίδι , κάθε φορά….είναι σαν να πηγαίνω ταξίδι ένα Σαββατοκύριακο…την ίδια απόλαυση μου δίνουν….και περισσότερη θα’ λεγα, αν είναι ταινία ή βιβλίο που αξίζει….

    Αλλά να μελαγχολείς επειδή συγκρίνεις τα της ταινίας με την δική σου ζωή, δεν έχει νόημα….δεν γίνεται σύγκριση….
    Απόλαυσε αγαπητή , το ταξίδι που σου προσφέρεται….μην σπαταλάς αισθήματα σε τέτοιου είδους συγκρίσεις, δεν πρόκειται να βγεις ποτέ νικητής , είσαι από θέση ο χαμένος της σύγκρισης…….

  4. » …… κι αυτό δημιουργεί ένα παιχνίδι ντόμινο στο τίποτα να μη πηγαίνει τελείως καλά.»

    να είσαι ευτυχισμένη που αγγίζεις τη μετριότητα του «καλά» κι όχι την μεγαλείο του «άσχημα».
    Όσον αφορά τις ζωές που δεν έζησες..τί να πω!
    Μετράει πολλούς αιώνες στην πλάτη του αυτή η επιθυμία.

    Αλλά πάλι, πέρασε βιαστικά και κάποιος Farrokh Bulsara και μας πέταξε στα μούτρα αυτό το τραγούδι αφήνοντας μας με μια αγκαλιά σημεία στίξης.

  5. το ακουω το τραγουδι, ειναι υπεροχο, σ ευχαριστω.. αληθεια τι νοημα θα ειχε η ζωη αν ζουσαμε για παντα;

    ακριβως αυτο σκεφτομουν την ωρα που το εγραφα, συνειδητοποιησα οτι η κατασταση ειναι μετριως καλα, σ αυτη τη φαση, αλλα εχω περιεργα μετρα και σταθμα εγω να ξερεις..

    καλο βραδυ
    🙂

  6. νομίζω έχω τη λύση στην άκρη του μυαλού μου, χόμπι, βρες ένα χόμπι, κάτι καινούργιο, κάτι που δεν έχεις ξανακάνει ή ακόμα καλύτερα κάτι που ήθελες πάντα να κάνεις (τα λέω για να τ` ακούω κι εγώ…) Καλό μήνα, Οκτώβρη στο καλό ~)

Σχολιάστε

