μοναχικότητα

Όχι, δεν είμαι καλά, δεν είμαι καθόλου καλά. Είναι η πολλοστή φορά που φεύγω από μια μεγάλη παρέα. Το θέλω, το παλεύω, αλλά αδυνατώ να το διαχειριστώ. Χίλιες φορές ένας άνθρωπος που θα έχω επιλέξει απέναντί μου παρά η πολυφωνία. Βαβούρα, θόρυβος, εκατομμύρια απόψεις και προτιμήσεις. Νιώθω να μην ακούγομαι, νιώθω να εκλιπαρώ για συντροφιά ενώ δεν είμαι μόνη. Κάποιος να μου δώσει λίγη σημασία, κάποιος να γυρίσει να με δει. Να δει εμένα, το πρόσωπο μου, τις εκφράσεις μου. Εξαφανίζομαι. Έτσι έμαθες θα μου πεις, είσαι αντικοινωνική θα μου πεις και ίσως να έχεις δίκιο. Αλλά πες μου το πως; Δείξε μου τα βήματα.
Εεε και ψιτ, που είσαι;
Θέλω δρόμο μαλακό, αλειμμένο με βούτυρο όχι από αυτούς που ξανά μανά πρέπει να αποδείξεις το ποιός είσαι. Διαφορετικά δεν κουνιέμαι. Προτιμώ την βολεψιά μου. Πονάω λίγο, και ξαναγυρίζω σε σίγουρη ζεστή αγκαλιά.

18 thoughts on “μοναχικότητα

  1. Ναι αντικοινωνική και καλά κάνεις! 🙂
    Να αποφεύγεις αυτές τις συναθροίσεις σαν τη πανούκλα!
    Όταν βρίσκομαι σε μαζώματα (όλο και πιο σπάνια), βαριέμαι αφάνταστα, αισθάνομαι πως χάνω τη μισή μου ζωή, φυσικά είμαι ευγενική (λόγο ανατροφής!) αλλά μέσα μου βράζω, παίρνω βαθιές ανάσες για να αντέξω. Βλέπεις, υπάρχουν μερικά «πράγματα» που δεν μπορείς να αποφεύγεις συνέχεια… 😉
    Εξάλλου ποιός μας αναγκάζει να βρεθούμε σ’ αυτά που εγώ ονομάζω κοτέτσια, όπου όλοι κακαρίζουν και φλυαρούν για να γεμίσουν το κενό τους;
    Τους φίλους μου τους βλέπω έναν ένα χωριστά και αυτό ονομάζω εγώ σχέσεις…

    1. νομιζω πως οι περισσοτεροι το κανουν απο αναγκη.. παρεα, ελπιδα πως ισως κανεις φιλους, κοινωνικοτητα..

      καποιοι ισως αγαπουν τις ομαδες, κι αν το δουμε ακομη βαθυτερα η ομαδα σου προσφερει αυτο το οτι καπου μεσα στο πληθος χανεσαι

      σου προσφερει σχεσεις επιφανειακες, οχι απαραιτητα μη ποιοτικες, απλα δεν εχεις τον φοβο του οτι καποιος θα φτασει στα βαθυτερα σου

      την καλησπερα μου 🙂

  2. ποτέ δεν υπάρχει εύκολος δρόμος.. πάντως κι εγώ τις 999 φορές το ίδιο θα επιλέξω. τη μία που θα δοκιμάσω συνήθως απογοητεύομαι. θα δοκιμάσω όμως.

    1. νεστορα εχω κουραστει πια να δοκιμαζω.. σε καποια πραγματα εχω γινει απολυτη

      δε χανεις παντως οταν δοκιμαζεις, αρκει να διατηρεις τη διαθεση και να μη πληγωνεσαι

      ή να μην το παιρνεις προσωπικα 🙂

      καλησπερα 🙂

  3. Και εμένα δεν μου αρέσουν οι μεγάλες παρέες. Δεν είναι ότι είμαι αντικοινωνική απλά θεωρώ πως σε κάθε άνθρωπο αξίζει ο δικός του χρόνος, πράγμα που σε μια μεγάααλη παρέα αδυνατείς να τηρήσεις.
    Όπως και να ‘χει σημασία έχει να περνάς καλά, με όποιο τρόπο μπορείς.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα με γυμνές πατούσες! 🙂

  4. Σ’ εμένα πάλι…σύμφωνα με τη φάση που βρίσκομαι θέλω και τον ανάλογο κόσμο. Κάποιες φορές ζητάω το θόρυβο και τις πολλές φίλες για να νιώσω ότι ανήκω σε μία ομάδα, σε μία παρέα. Άλλοτε πάλι, θέλω απλά να βυθιστώ σε νεκρική σιγή. Ίσως και κουλουριασμένη κάτω από μια κουβέρτα. Απλά θεωρώ ότι επικοινωνία υπάρχει σε πολλά και με πολλούς τρόπου, είτε είναι διαδικτυακή, είτε βουβή, είτε…είτε… Και συμφωνώ με αυτό που έγραψε ο Νέστορας, θα πρέπει να δοκιμάζουμε! Φιλιά πολλά, Καλημέρα:):)

  5. είναι λες και κοίταξες μέσα μου..πραγματικά δεν αντέχω τις μεγάλες παρέες..χάνεσαι,δεν ακούγεσαι,μέσα σε όλη τη βαβούρα δεν μπορείς να υπάρχεις..και δεν είναι θέμα αντικοινωνικότητας,είναι θέμα επιλογής..να έχεις λίγους,ή και έναν,που να μπορείς να σε ακούσει,να σε προσέξει,να σου δώσει το χρόνο να το κάνεις..την καλησπέρα μου,να έχεις μια υπέροχη μέρα!! 🙂

  6. Πότε είναι έτσι, πότε δεν είναι….

    Αν χρειάζεται κάθε φορά να αποδείξεις ποιός είσαι, δεν χρειάζεσαι την συγκεκριμένη παρέα…παρέα είναι κατα΄την γνώμη μου η συνάθροιση ανθρώπων που ξέρουν ποιός είναι ποιός και προσπαθούν να περάσουν καλά…

    Αλλά βασικά περιμένεις μέσα σε μια μεγάλη παρέα συγκεκριμένους ανθρώπους να σε προσεγγίσουν- προφυλάξουν- διασκεδάσουν….η απογοήτευση είναι συνήθως συγκεκριμένη….

    1. αυτο ακριβως δε μ αρεσει καθολου

      γυρω μου τοσα ατομα και να μιλαω, ταιριαζω, συμπαθιεμαι με ενα

      ισως γιατι δε μπορω να προσποιηθω, αλλα στην τελικη χαιρομαι που δεν εχω βαλει νερο στο κρασι μου ως προς αυτο 🙂

  7. Δεν μπορω να κρινω αν εισαι αντικοινωνικη. Νομιζω ομως εκανες καλα κι εφυγες αν αυτο ενιωθες οτι εχεις αναγκη. Κι εγω απολαμβανω περισσοτερο εναν καφε με εναν φιλο παρα με δεκα. Γιατι δεν επιδιωκεις πιο μικρες συνευρεσεις. Νομιζω θα εχεις περισσοτερες αντοχες και στη βαβουρα μετα :):)
    Δεν χρειαζεται να αποδειξεις τι εισαι, δεν εισαι κατι χειροπιαστο εξαλλου. Μπορεις να παρεις πολλα σχηματα, πιο απο ολα θα πρωτοδειξεις; 🙂

    καλημερααα

    1. επιδιωκω μικροτερες παρεες χωρις να σημαινει οτι δε λαχταρω και κατι αλλο

      οι αντοχη στη βαβουρα δεν εξαρταται απο τις υπολοιπες παρεες

      για να μπεις σε μια μεγαλη παρεα, ή να γινεις αποδεκτος νομιζω χρειαζεται να αποδειξεις, τι ακριβως δε ξερω να σου πω, ισως οτι εχεις λογο αναμεσα τους να υπαρξεις, το πιο απλο!

      καλησπερα dee dee

  8. Η τελευταία παράγραφος σου μου θύμισε τόσο πολύ το συγκεκριμένο της Κατερίνας Γώγου , έτσι επέτρεψε μου να το βάλω :
    «Γι’ αυτό άμα κάνει κανείς μια κίνηση έτσι για να μας χαιδέψει κάνουμε εμείς μια κίνηση πίσω σα να μη φάμε ξύλο…
    Γι’ αυτό αν τύχει και μ’ αγαπήσεις
    πρόσεχε σε παρακαλώ πολύ πολύ
    πώς θα μ’ αγκαλιάσεις.. Πονάει εδώ..
    Κι εδώ…Κι εκεί..Μη! Κι εδώ..Κι εκεί…»
    Τώρα όσον αφορά το κείμενο σου , δεν νομίζω ότι αυτό είναι που κάνει ένα άτομο αντικοινωνικό. Ξέρεις άλλες φορές θέλεις να είσαι με παρέα και να διασκεδάσεις , άλλοτε θέλεις μόνο ένα άτομο γιατί μόνο σε αυτό μπορείς να μιλήσεις και κάποια άλλη στιγμή θέλεις να είσαι μόνο εσύ και ο εαυτός σου, όμως αυτό δεν σε κάνει μοναχική ή αντικοινωνική. Είναι ανάλογα την ψυχολογία που θα έχεις την δεδομένη στιγμή.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ.

Σχολιάστε

