βροχή

Δυό μέρες βροχή κι έχω μουλιάσει. Σταγόνες και γκρι. Βήματα μισά σε γεμάτες νερό λακούβες. Δε ξέρω τι καθορίζει ένα βιβλίο σαν καλό, αυτό που διαβάζω όμως θα το έλεγα ενδιάμεσο. Λυπάμαι όταν κάποιοι συγγραφείς δε ξέρουν πως να διαχειριστούν το ταλέντο τους. Πέντε μέρες χωρίς καφέ και είκοσι χωρίς τσιγάρο. Στέρηση. Σα να έχω ξεχάσει τη γεύση τους μου φαίνεται. Έχω πεθυμήσει εκείνα τα χειμωνιάτικα τα μεσημέρια που πατάω το pause για να βάλω νερό στη καφετιέρα και μέχρι να βγάλω τον Jacobs από το ψυγείο, αγωνιώ για το παρακάτω. Μου έχει λείψει μια πάρα πολύ καλή ταινία. Από αυτές που σε κάνουν να σημειώνεις ατάκες σε χιλιοχρησιμοποιημένα σημειωματάρια.

Είναι καλό να μπορείς να κρατάς πράγματα για τον εαυτό σου, κι άλλες πάλι είναι καλύτερο να τρέχουν οι λέξεις σα ποτάμι.. να μη σε νοιάζει που πάνε, μόνο να φεύγουν από σένα.. είναι απόλαυση αυτό το κενό..

17 thoughts on “βροχή

  1. Οι μέρες αυτές σε κάνουν να νιώθεις σαν χαμένος..
    κρατάω την τελευταία σου φράση..πόσο δίκιο μπορεί να έχεις?
    ναι,είναι απόλαυση αυτό το κενό…είναι όντως.
    Πολύ όμορφο,και καλό κουράγιο με την αποχή σου από καφέ και τσιγάρο,εγώ δεν το έχω τολμήσει ακόμη..καλό βράδυ!!

  2. Γράφε εσύ και μη σε νοιάζει.
    Το τσιγάρο και ο καφές μπορεί ποτέ να μην περάσουν στις αναμνήσεις και μόνο.
    Εσύ όμως το προσπαθείς και θα το προσπαθείς .
    Μη σταματάς να γράφεις και να προσπαθείς.

  3. χαχα! Εδώ περιμένουμε την βροχή πώς και πώς!
    Το πρωινό ήταν υπέροχο: Ο ουρανός ήταν μολυβής και τα μπουμπουνητά και η βροχή πάνω στην ξύλινη στέγη, ακουγόντουσαν σαν την ωραιότερη συμφωνία!

    Είμαστε άραγε ποτέ ευχαριστημένοι;

    Δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ (από γούστο!) και το τσιγάρο (gitanes) ανήκει σ’ ένα μακρινότατο παρελθόν… αλλά κατανοώ και συμπάσχω και εύχομαι να καταφέρεις να το κρατήσεις…δυο εξαρτήσεις λιγότερο! 😉

    Καλή Κυριακή χαμογελαστή! 🙂

  4. Δεν πίνω καφέ, ούτε καπνίζω οπότε δεν ξέρω την ανάγκη αυτή.
    Αλλά συμφωνώ σε ένα πράγμα. Καμιά φορά θες απλά να αφήσεις τις λέξεις να φύγουν, χωρίς γιατί, απλά το θες.
    Όμορφη ανάρτηση!!
    Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  5. Καλησπέρα….

    Κράτα γερά….και να ξέρω ότι τα καταφέρνεις…. να ενημερώνεις….. μήπως το πάρω απόφαση και εγώ…

    Το είχα κομμένο για δέκα χρόνια…..και τον καφέ για τέσσερα….
    Αλλά η βλακεία όρια δεν έχει….τώρα έχω άλλα δέκα που καπνίζω αρειμανίως και είμαι και καφεχόλικ…..και όσες φορές προσπάθησα ( πολλές είναι αλήθεια) , δεν έχω την δύναμη που είχα παλιά, με μια απόφαση να το κόψω σε μια βραδιά, όπως παλιά…

  6. woww…καφές! Εδώ και μέρες τρέχω και δεν φτάνω. Ο χρόνο μου φαίνεται πάντα λίγος και μάταια προσπαθώ να κρατηθώ ξυπνητή με καφέδες. Μάλλον θα το γυρίσω σε τσάι… κι όσο για τις ταινίες, έχω κι εγώ πολύ καιρό να δω κάποια καλή. Φιλιά πολλά!!!χχχ

  7. Εγώ πάλι λατρεύω τις ημέρες με βροχή και τώρα που άρχισαν απλά κάθομαι σπίτι (φυσικά όταν δεν πάω στη δουλειά) χουχουλιάζω , διαβάζω, βλέπω ταινιούλες, παίζω με φίλους επιτραπέζια.
    Παρεμπιπτόντως σου προτείνω να δεις αυτές τις ταινίες αν δεν τις έχεις δει .Θεωρώ ότι είναι πολύ καλές.Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα. Σε φιλώ.

    http://www.imdb.com/title/tt0332280/
    http://www.imdb.com/title/tt1563738/
    http://www.imdb.com/title/tt0431308/
    http://www.imdb.com/title/tt0281358/
    http://www.imdb.com/title/tt0230838/

Σχολιάστε

