τσάι με μέλι και λεμόνι

Πιό πολύ με πειράζει που δεν έχω διάθεση. Ούτε το ότι γρατσουνάει ο λαιμός μου, ούτε ότι πονάει το κεφάλι μου, ούτε ότι καταπίνω απίστευτες ποσότητες τσαγιού με λεμόνι και μέλι. Ο ουρανός από το πρωί είναι γλυκά συννεφιασμένος, και έχει κολλήσει στη σκέψη μου αυτό που κάθε χρόνο λέει η μαμά μου, πως κάτι, »κάτι» πάντα δείχνει ότι η εποχή έχει πάρει έναν άλλο δρόμο. Είναι και λίγο μικρότερες οι μέρες, είναι και τα βράδια λιγάκι πιο δροσερά, η θάλασσα όμως παραμένει ζεστή και κανένας πονόλαιμος, ούτε καν βρογχίτιδα θα με κάνουν να τη χάσω. Δεκαπέντε γεμάτες μέρες ακόμη!

15 thoughts on “τσάι με μέλι και λεμόνι

  1. Όταν κυκλοφορείς όπως εγώ ξυπόλητη ή με γυμνές πατούσες όπως εσύ, είσαι ευάλωτος, επιρρεπείς, έτσι δεν είναι;… Μπορεί να σου μπει αγκαθάκι, μπορεί να πληγωθείς εύκολα με το τίποτα, μπορεί να πατήσεις καρφί, να κοπείς σε κανένα βραχάκι ή μπορείς να κρυώσεις (το πιο ανώδυνο)…
    Για μένα καλοκαίρι σημαίνει: ξυπολυσιά και ευτυχώς εδώ είναι ακόμα! 😉

    Περαστικούλια λοιπόν και κάνε και καμιά γαργάρα αλλά μόνο με θαλασσινό νερό!!! 🙂

    1. θα φροντίσω να πιώ όλη τη θάλασσα αιναφετς μου, αύριο ελπίζω

      ξυπόλητη γιατί δε φοβάμαι την αλήθεια, δεν έχω να κρύψω άλλωστε, προχθές με μάλωσαν, μα γιατί το έιπες αυτό μου είπαν, έπρεπε να το κρύψεις κι η απάντηση μου ήταν ακριβώς αυτή »είμαι καθαρή, δεν έχω να κρύψω κάτι, αφήνω τους άλλους να ασχολούνται μ ΄αυτό το σπορ 🙂

      ευχαριστώ
      καλό απόγευμα

  2. Καλησπέρα με γυμνές πατούσες, καταλαβαίνω πόσο χάλια είναι να μην είσαι καλά , ειδικά το καλοκαίρι που τίποτε δεν σε κρατάει μέσα στο σπίτι. Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά .Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

    1. ήμουν καλύτερα το πρωί, τώρα δε βγαίνει πάλι η φωνή μου
      αλλα αύριο λέω να »χτυπήσω» θάλασσα
      θα δείξει μικρή μου, έτσι κι αλλιώς τα μπανάκια μας τα κάναμε, το καλοκαίρι το απολαύσαμε..

      καλό βράδυ
      ευχαριστώ

      🙂

  3. Πολύ όμορφα το λέει η μαμά σου για την εποχή που παίρνει άλλον δρόμο.
    Παρόλα αυτά οι 15 μέρες είναι δικές σου ,έστω και με μικρότερες μέρες και πιο δροσερές νύχτες.
    Περαστικά!

  4. Kαλησπέρα αγαπητή…

    Να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι;
    Θέλω να μου πεις την γνώμη σου και για την μουσική και για το εξώφυλλο που είναι νομίζω φανταστικό….

    1. »Ίσα που χωράω σε ένα σπιρτόκουτο. Ξαπλωμένη στο κάτω μέρος του, αυτό που θα μπορούσα να αποκαλέσω πάτωμα, ονειρεύομαι. Είναι το μόνο που δεν μου έχουν απαγορέψει ακόμη. Παίζω με τον ήλιο, τη βροχή, τα σύννεφα. Η αλήθεια είναι πως τα σύννεφα έχουν πολύ περισσότερο ενδιαφέρον γιατί καταφέρνουν και μπαίνουν στον χώρο μου. Τα πιάνω με τα χέρια μου και τα στριφογυρίζω αριστερά και δεξιά. Θα μπορούσα να τα γνέσω σ΄ένα αδράχτι και να τους δώσω ότι μορφή θέλω. Μορφή λύπης, μορφή υπομονής, μορφή χαράς. από όλες τις μορφές, μου αρέσουν αυτές των αγαπημένων ανθρώπων.
      Να ο Δ. λέω και μετά αα να κι η Ν. Κι ο Λ. κι ο Α. κι ο Χ. Και με τα πρόσωπα τους κατά νου με πάει βόλτα ο ύπνος στα βάθη της νύχτας» – επειδή με ρώτησες για το εξώφυλλο

      αρχικα είπα Preisner, μετά το προσδιόρισα κάπου προς τη μουσική του Αmelie

      Είναι υπέροχο χρηχα σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!

      καληνύχτα

      1. Πολύ μου άρεσε αγαπητή , που κατάφερες κι έκανες πλοκή και παραμύθι από μια εικόνα…..
        Κι εγώ σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό με την σειρά μου….

        Καληνύχτα…

Σχολιάστε

