Φαύλος κύκλος

Όταν σε ενοχλεί ακόμη κι η ιδέα του ότι κάποιος μπορεί να σε »διαβάζει» ενώ εσύ δεν θέλεις ούτε να τον μυρίσεις, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να εξαφανιστείς. Να αλλάξεις σπίτι, δωμάτια, παράθυρα, οδό και αριθμό, πόλη κι ότι άλλο νομίζεις ότι θα βοηθήσει στην απομόνωση σου. Δε ξέρω γιατί κάποια πράγματα κάποιες φορές ενοχλούν κι άλλες τα αποζητάς!
Έφτιαξα γαλλικό σήμερα. Το είχα ιδιαίτερη όρεξη μετά τη χθεσινή ταινία, όπου η πρωταγωνίστρια έπινε τεράστιες κούπες με τσάι βέβαια και έστρωνε κάτι μαλακό και μάλλινο στο πάτωμα και μετά δίπλωνε το σώμα της επάνω του, ακουμπώντας με γερμένο κεφάλι στον τοίχο. Μοναξιά της εποχής. Ελάχιστα τα τετραγωνικά, ένα παράθυρο στο φωταγωγό, η οθόνη του υπολογιστή. Η επίγνωση του ότι κάποιος εκεί έξω είναι φτιαγμένος μόνο για σένα αλλά αδύνατον να τον εντοπίσεις. Το πλησίασμα που δε γίνεται άγγιγμα παρά μόνο όταν έρχεται μια ξαφνική διακοπή ρεύματος. Το chat. Πόσο σε απομακρίνει και πόσο σε φέρνει πιό κοντά;
Το δεκαπενταύγουστο για μένα ήταν απλά μια αργία που έκανε την πόλη να αδειάζει εφιαλτικά. Εχθές, πήγα εκεί που ήταν, όλη η αδειασμένη πόλη. Διαφορετικά. Πιο καλά. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι ο Αύγουστος τελειώνει. Δεν θέλω άλλο ένα μακρύ χειμώνα στη ζωή μου. Δε θέλω παράθυρα κλειστά και σκούρα ρούχα. Θέλω χρώματα και θάλασσα και αυλές και πατημένα αποτσίγαρα στο πάτωμα!
Θέλω να μαλακώνω το δέρμα μου με αντιηλιακό και να ξεπλένω τα μαλλιά μου κάθε μέρα από το αλάτι.
Θέλω εκείνη τη λωρίδα ξηράς που μας φιλοξενεί, το κύμα να σκάει πίσω μας και μπρος μας και την πόλη να βουλιάζει σ αυτή την μπλε υγρασία που αγαπώ. Θέλω να λιώνουν στο στόμα μου μπουκιές σοκολάτας και μπισκότου και παγωτό από το αγαπημένο μαγαζί.
Νιώθεις ασφάλεια όταν επαναλαμβάνεις πράγματα αγαπημένα. Το πέρασμα του χρόνου γίνεται λίγο πιο ασαφές. Ο Σεπτέμβρης ήταν πάντα ένας μήνας που οριοθετούσε τον χρόνο μου. Μ έβγαζε από την καλοκαιρινή νάρκη και μ΄έβαζε στο χώρο της σκέψης, του σήμερα και του αύριο.
Δεν θέλω να κάνω σχέδια. Δε θέλω να παλέψω για κάτι. Θέλω μόνο να τριγυρνάω στο σπίτι και να αγαπώ ξανά όσα έχω. Να αγγίζω τα όλα μου. Ή τέλος πάντων αυτά που κάποτε υπήρξαν τα Όλα μου. Γιατί κάποτε όλα ήταν αλλιώς. Εγώ ήμουν αλλιώς. Φαύλος κύκλος!

ταινία
μεσοτοιχίες

4 thoughts on “Φαύλος κύκλος

  1. Μα πραγματικά τι ωραίο κείμενο… μπήκα για μια στιγμή στο δικό μου μπλογκ και είδα ενημέρωση από σένα. Αδύνατο να μη σου πω πόσο μου άρεσε το κείμενο αυτό και θα ήταν ψέμα αν έλεγα ότι τα ίδια ακριβώς δεν θέλω κι εγώ, τα ίδια ισχύουν και σε μένα. Έτσι ακριβώς και συμφωνώ στα πάντα, απόλυτα! Την καλησπέρα μου:*)

    1. καλησπερα Αντριανα

      μα δεν είναι έτσι;
      Εντάξει, υποφέρομε λίγο από τη ζέστη, αλλά ποιός υποφέρει το κρύο ε; τις μικρές μέρες; τα σκούρα χρώματα; τα πολλά ρούχα;

      Δεν είναι όμορφο αυτό που ζούμε; και κυρίως δεν είμαστε μέσα στο πιο όμορφο κομμάτι της φύσης;

      καλό βράδυ

      🙂

  2. Όμορφο κείμενο, μου άρεσε πολύ. Στο τέλος της ανάγνωσης ξεχώρισε μια φράση το μυαλό μου, «Νιώθεις ασφάλεια όταν επαναλαμβάνεις πράγματα αγαπημένα. Το πέρασμα του χρόνου γίνεται λίγο πιο ασαφές. »
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα καλή μου, γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!

    1. Aυτό, μου το έμαθε ένας φίλος που δεν είδα ποτέ το πρόσωπό του ούτε άκουσα τη φωνή του. Παρ΄ όλα αυτά, στην προσπάθεια του τότε να »βοηθήσει» τις σκέψεις μου, είπε ακριβώς αυτό το οποίο κράτησα σαν κάτι πολύτιμο. Να είναι καλά όπου κι αν βρίσκεται..

      Τις καταστάσεις τις ονομάζεις έτσι όπως σου επιτρέπουν ο χαρακτήρας και η εμπειρία σου. Κάποια άλλη φορά ίσως να λέγαμε ότι όλο αυτό είναι μια ανυπόφορη »ρουτίνα».

      Καλό μεσημέρι drama queen 🙂

Σχολιάστε

