λόγια κορακίστικα

Σε αντάλλαξα μ’ αυτό το »κάτι» που μοιάζει με πρωινό κολύμπι σε μια θάλασσα ήσυχη σα λίμνη που αφήνει τις αχτίνες του ήλιου να την κόβουν σα σπαθιά ως τα βάθη της. Με ένα γαλάζιο μωρό μαγκωμένο στο γυμνό στήθος της μάνας του. Ένα τατουάζ γύρω από ένα ξανθό μπράτσο. Ένα πράσινο φουσκωτό κροκόδειλο. ‘Ενα τεράστιο πύργο από κόκκους άμμου ζυμωμένους με αλμυρό νερό! Ένα γλυκό αεράκι που τρέχει να συναντήσει έναν βιαστικό καύσωνα.

Με απογεύματα μυστηρίου και φόντο ένα κόκκινο μπικίνι που στεγνώνει. Με μια χούφτα κεράσια. Ένα ποτήρι κρύο γάλα.

Δεν ξέρω αν το να βγάλεις τον καλό σου εαυτό εξαρτάται από εσένα τον ίδιο ή από τους ανθρώπους που βρίσκονται κοντά σου εκείνη τη στιγμή. Αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ αυτόν τον καλό μου εαυτό τον θέλω. Τον χρειάζομαι. Αυτούσιο. Αναλλοίωτο.

Οι άνθρωποι θα έπρεπε να κάνουν πυρετό μόνο από έρωτα, και τα αισθήματα μ’ ένα μαγικό τρόπο θα έπρεπε να είναι αμοιβαία. Γιατί όταν δε συμβαίνει αυτό φοβούνται να το παραδεχτούν και παλεύουν μόνο να το δικαιολογήσουν.

Κι από δικαιολογίες και λόγια κορακίστικα έχω χορτάσει!

9 thoughts on “λόγια κορακίστικα

  1. Καλησπέρα….

    Ένας άνθρωπος όταν δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί σε κάτι (κάτι που προφανώς του ζητάς κι εσύ….), αν δεν είναι έξυπνος να αναλάβει τις ευθύνες του , κάνει την πονηριά να δικαιολογείται για τα πάντα , αρκεί να μην αναλάβει ευθύνη…..

    Τα κορακίστικα που λες……

    1. Έτσι όπως τα λες είναι χρηχα, θα ήθελα όμως να μου απαντήσεις και στην ερώτηση μου, αν όταν βγάζουμε τον καλο ή κακό μας εαυτό φταινε οι άλλοι ή εμεις..

      Να συμπληρώσω πως δεν είναι ο καθένας υποχρεωμένος να ακολουθήσει ότι του ζητάμε, ίσως και το ότι δεν αναλαμβάνει ευθύνες είναι δική του επιλογή, αλλά η παραμονή μας σ αυτή την κατάσταση είναι ολόδικη μας υπόθεση και ολόδικο μας λάθος μαζί με όλες τις επιπτώσεις του

      καλό βραδυ
      καληνύχτα

      1. Τα πάντα είναι συνάρτηση , καλή μου….

        Και εμείς και οι άλλοι….αναλόγως του τι δίνουμε , τι είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε , τι ζητάμε….
        όλα γίνονται σε σχέση δράσης – αντίδρασης και ποτέ σε μια σχέση δεν είναι υπεύθυνος μόνο ο ένας…αλλιώς δεν θα ήταν σχέση , θα ήταν μονόλογος….ή μονόπρακτο ….

  2. Νομίζω ότι ισχύει κάτι και από τα δύο, δηλαδή φταίνε λίγο οι άλλοι και λίγο εμείς ,που βγαίνει ο καλός ή ο κακός μας εαυτός , σαν αλληλεπίδραση. Σε αυτό όμως που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου είναι πως ότι και αν συμβαίνει , τουλάχιστον εγώ, θέλω την ψυχική μου ισορροπία και τον καλό μου εαυτό στην επιφάνεια.
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου. Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.

    1. Mα ναι τελικά αυτό δεν είναι που έχει σημασία;
      Το πως θέλουμε εμείς τον εαυτό μας. Σε ποιά κατάσταση μας αρέσει να τον βλέπουμε.

      Δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να πεις, εγώ δεν θα λειτουργήσω έτσι, δεν θα κακιώσω, δεν θα μιλήσω άσχημα, δεν θα ζηλέψω, δεν θα νιώσω αρνητικά!

      Πάντως εγώ ‘οσο κι αν το πάλεψα ΔΕΝ !

  3. @ χρηχα με κάλυψες και αυτή τη φορά, αν και θα με βόλευε να μου πεις ότι φταίνε οι άλλοι για αυτό που βγαζουν από μέσα μας

    εγώ πάντως θα ένιωθα άσχημα αν έβγαζα τον κακό εαυτό κάποιου, νομίζω βέβαια ότι σε όλους συμβαίνει αυτό

    καλό σαββατοκύριακο εύχομαι

Σχολιάστε

