οι γυναίκες του τελευταίου ορόφου

Θέλω να ξυπνάω τόσο κοντά σου που από εμένα να εξαρτάται το υπόλοιπο της ημέρας σου. Θέλω να έχω ένα γέλιο τέτοιο που να είναι ευεργετικό επάνω σου. Θέλω με ένα βλέμμα μου να ξεχνάς το συντηρητικό περιβάλλον σου. Θέλω η ζεστασιά μου να σε κάνει να με αναζητάς ακόμη κι αν για λίγο είσαι μακριά μου. Θέλω να φορώ το μαύρο φόρεμα και την άσπρη κεντητή ποδιά για να σου ετοιμάζω το πρωινό σου. Να σου βράζω το αβγό σου τρισήμιση λεπτά. Να κοιτάζω στο βλέμμα σου την ευχαρίστηση σου. Να σε κατηγορώ πως είσαι σαν όλους τους άντρες και μετά να σου ζητώ συγγνώμη. Να νιώθω πως με παρακολουθείς. Να κλάψω στην αγκαλιά σου χωρίς να το χρησιμοποιήσεις. Να κάνω πονηριές και να γελάς. Να μου ζητάς να σου δείξω το δωμάτιο μου και μετά να σε διώχνω απαλά κι εσύ να είσαι ακόμη εκεί. Να ξεχάσεις οτιδήποτε σου φέρνει κατσουφιά. Να θυμηθείς ποιός είσαι. Να με ρίξεις έστω και μια φορά στο κρεββάτι. Κι ο έρωτας μας να είναι γλυκός σαν ένα καλάθι φρεσκομαζεμμένα κατακόκκινα κεράσια.

Θέλω να σε κάνω να επιστρέψεις στον εαυτό σου και μετά να φύγω. Ένα μεγάλο ταξίδι στην Ισπανία. Στη χώρα της ποίησης, του τραγουδιού και της ηδονής. Και τρία χρόνια μετά, καθώς θα απλώνω τα ρούχα στη χωμάτινη αυλή και το φως του ήλιου θα στενεύει τα βλέφαρα μου θέλω να σε δω εκεί μπροστά μου να μου χαμογελάς. Κι όλη η ζωή να είναι δική μας!

ταινία
οι γυναίκες του τελευταίου ορόφου

8 thoughts on “οι γυναίκες του τελευταίου ορόφου

  1. Τώρα αυτά τα γράφεις για να με κάνεις να δω την ταινία;

    Πάντως εύχομαι να βρεις αυτιά που να τους χρειάζεται να τα ακούσουν αυτά…

    Που να θέσεις εσύ να τα πεις….

    1. Αυτιά που να τα ακούσουν και να τα αποδεχτούν χρηχα.
      Δεν ξέρω αν υπάρχουν τόσο ιδανικά αυτιά, κι αν ακόμη υπήρχαν δε ξέρω αν θα μπορούσα εγώ να λειτουργήσω ιδανικά

      Στο βάθος του μυαλού μου όμως είναι κάτι που θα το ήθελα

      Η ταινία θα έλεγα πως έχει το κάτι τις, αυτό που μου κάνει προσωπικά »κλικ». Ρομαντική και καλοκαιρινή και κυρίως μια ιστορία ειδωμένη από την πλευρά ενός άντρα.

      Γιατί κι αυτοί καμμιά φορά, έχουν τους λόγους τους να θέλουν να βρουν τον εαυτό τους 🙂

  2. Ωραίο κείμενο…πολύ ωραίο. Γεμάτο εικόνες, φινέτσα και στιλ. Θα ήθελα να την δω κάποια στιγμή αυτήν την ταινία γιατί κάποιες φορές επιζητώ κι αυτό το ύφος του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε:)

  3. Καλησπέρα με γυμνές πατούσες μου,
    εγώ μετά από αυτό το υπέροχο κείμενο δεν υπάρχει περίπτωση να μην δω την ταινία. Θα σου πω λίαν συντόμως εντυπώσεις.Σε φιλώ!

Σχολιάστε

