γύρω από την ουρά μου

Πνίγομαι. Σα να έχω πέσει σ΄ένα λάκκο κι από πάνω να μου ρίχνουν χώμα. Παλεύω και γυρίζω γύρω από την ουρά μου. Τα ίδια και τα ίδια. Τα μάτια των ανθρώπων είναι τυφλά. Δεν μπορούν να σε δουν. Δεν είναι πως δε θέλουν. Δεν μπορούν. Βλέπουν μόνο το πάνω πάνω. Το έξω έξω. Κανείς δε μπορεί να φτάσει τις πιό βαθιές σου σκέψεις, τα πιό βαθιά σου συναισθήματα. Κι η κάθε ματιά επάνω σου είναι διαφορετική. Κι η επεξεργασία που γίνεται αφορά πολύ περισσότερο αυτόν που την κάνει παρά εσένα.
Με τρομάζει η σκέψη πως όσα μου καταλογίζουν είναι βιώματα των ίδιων. Γιατί τότε φοβάμαι μήπως είμαι κι εγώ μια από αυτούς. Και έχω καταλάβει από τους άλλους τα ελάχιστα. Κι αυτά τα έχω στρίψει ανάλογα με την προσωπική μου φορά. Και τότε έχω χάσει χρόνια και χρόνια παλεύοντας να κατανοήσω τα ακατανόητα.

(ΘέλωΝαΜηνΞανανοίξωΠοτέΤηνΚαρδιάΜουΣεΚανένανΚαιΓιαΚανέναΛόγοΑπόΕδώΚαιΣτοΕξήςΘαΕίμαιΑπόλυταΣιωπηλή)

10 thoughts on “γύρω από την ουρά μου

  1. Κάποιοι άνθρωποι αξίζουν την σιωπή σου. Γιατί όμως να τιμωρήσεις με την σιωπή και όσους αγωνιούν να ακούσουν και να καταλάβουν τα λόγια σου;
    Την καρδιά μας πρέπει κατά την ταπεινή μου άποψη να την κρατάμε πάντα ανοιχτή, κάποιους ανθρώπους όμως να τους κρατήσουμε μόνιμα απ’ έξω.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα 🙂

    1. γιατι πολλες φορες τα λογια φερνουν ενταση και αδιεξοδα, σκεφτομουν ισως να μπορεις να ζησεις τη στιγμη χωρις λογια.. ετσι μονο και μονο για την εικονα χωρις να χρειαζεται να εκφρασεις δυσαρεσκεια ή καποια διαφορετικη αποψη που ουτως ή αλλως δεν οδηγει πουθενα

      μιλωντας δε γινεται ο αλλος καλυτερος απεναντι σου

  2. Χα!έτσι είναι..βλέπουν μόνο το απ’ έξω. Δεν ξέρω τελικά αν αυτό είναι καλό η κακό. Μπορεί να είναι καλό γιατί η ψυχή μας ξέρει πολλά περισσότερα από αυτά που γνωρίζουμε εμείς, κι ίσως αυτοί που μένουν έξω, να αξίζουν το εκεί. Η σιωπή από μόνη της λέει πολλά..τόσα πολλά, που χάνεσαι μέσα στο χάος των μηνυμάτων της. Καλο απόγευμαααα

  3. (ΘέλωΝαΜηνΞανανοίξωΠοτέΤηνΚαρδιάΜουΣεΚανένανΚαιΓιαΚανέναΛόγοΑπόΕδώΚαιΣτοΕξήςΘαΕίμαιΑπόλυταΣιωπηλή) .
    ———————————————–
    Αυτό είναι επικίνδυνο καλή μου και σε συμβουλεύω … να προσέχεις .
    .
    .
    Με την ευκαιρία , διάβασε αυτό :
    http://silia.wordpress.com/2011/09/04

    1. ισως ναι, ισως να ειναι λαθος η θωρακιση, ισως εξαρταται απο την περιπτωση, ισως το πιο σωστο ειναι μια μεση λυση, μια κατασταση ελεγχομενη

      απο την αλλη, δεν εχεις γνωρισει ανθρωπους που και εχουν ζησει πραγματα και ειναι προσεκτικοι;

    1. Ποτέ δεν μπορείς να φέρεις κανέναν στα μέτρα σου….

      Και όσα αναφέρεις για το πως κρίνουμε τους άλλους και πως μας «καταλαβαίνουν»….
      έχεις απόλυτο δίκιο….
      πάντα κρίνουμε «εξ ιδίων τα αλλότρια»…
      Είναι μια λειτουργία του μυαλού μας που είναι δύσκολο να αλλάξει….

      Αυτό που μπορείς μόνο να κάνεις, αν σε ενδιαφέρει να προσεγγίσεις κάποιον είναι να προσπαθήσεις να φέρεις τον εαυτό σου όσο γίνεται πιο κοντά….

      Όταν προσπαθείς να κάνεις τους άλλους να έρθουν στα μέτρα σου , το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους δημιουργήσεις αισθήματα που ποικίλουν από εκνευρισμό έως εχθρότητα….κανείς δεν ανέχεται να του επιβάλλουν πράγματα ειδικά όσον αφορά διαμορφωμένους χαρακτήρες και παγιωμένες συνήθειες….

      Για τον λόγο αυτόν λέμε, όταν γίνεται μια νέα γνωριμία το γνωστό :»ταίριαξε η χημεία» ή έδεσε η μαγιονέζα και άλλα φαιδρά…..
      Δείχνουμε ότι ήταν άτομα που είτε ταιριάζανε από πριν και η εγγύτητα το ανέδειξε αυτό, είτε ότι έγιναν αμοιβαία προσπάθειες από τον καθένα να γίνει μια προσέγγιση….
      Αλλά εκεί πάλι χωράει η αμφισβήτηση του συμβιβασμού , ο οποίος βάζει σαθρές βάσεις σε μια σχέση…..

      Την καλημέρα μου

Σχολιάστε

