(ψιθυριστά)

Θέλω να βγάλω μέσα από το κεφάλι μου, αυτό που λέει σε όλους και σε όλα ΝΑΙ. Θέλω να αλλάξω αυτό που κάνει το βλέμμα μου μαλακό και αξιαγάπητο. Θέλω να αλλάξω αυτό που κρύβει τα πρωινά την ενέργεια μου σε τεράστια πλαστικά κουτιά. Θέλω να διώξω από πάνω μου αυτά τα βουνά από πράγματα. Θέλω να στείλω μακριά το εξωτερικό μου χαμόγελο. θέλω να κλείσω σ΄ένα σκοτεινό υπόγειο το χάδι μου. Να φυλακίσω το ενδιαφέρον μου. Θέλω να με αδειάσω και να με ξαναγεμίσω από την αρχή. Θέλω Να Είμαι Μία Άλλη.

(θέλω να φύγω μακριά από όλους κι από όλα μέχρις ότου τους ποθήσω πάλι, κι αν τυχόν ΄για κάποιο λόγο δε συμβεί αυτό να χαθώ στο πουθενά μια για πάντα)

2 thoughts on “(ψιθυριστά)

  1. Αν θυμάμαι καλά ο Coelho είχε πει ότι σιγουρέψου ότι όταν λες ΝΑΙ στους άλλους, να μην λες ΟΧΙ στον εαυτό σου …
    Υπέροχη η ανάρτηση σου! Να έχεις ένα πολύ όμορφο βραδάκι!

Σχολιάστε

