Αυτό που θέλει..

Όταν το σκοτάδι πέφτει, ο ΜεγάλοςΆντρας βγαίνει με φίλους. Κανονικά θα έπρεπε να κουβαλάει στις τσέπες του την ευχαρίστηση αλλά την έχει αντικαταστήση με κάτι που λέγεται φόβος και ΄΄Μη».
Μη πιείς, μη καπνίσεις, μη γελάσεις μην κάνεις υπερβολές.

Η ΓυναίκαΠουΑδυνάτισεΠρόσφατα γελάει. Πολλές φορές με κατανόηση κι άλλες με ενοχές. Μετά, έρχεται κοντά μου, σκύβει στο πάτωμα και με χαιδεύει. Χώνει τα δάχτυλα της στη λευκή γούνα μου. Γρυλίζω από χαρά γιατί τα δάχτυλα της είναι πολύ όμορφα, απαλά και μυρίζουν κρέμα και κολώνια. Βγάζω τη γλώσσα μου και τη γλύφω. Φοράει ένα τεράστιο πάνινο δαχτυλίδι.

Συνήθως κάθεται σε κείνο το μέρος που ακούω να το φωνάζουν γραφείο. Όταν ο ΜεγάλοςΆντρας λείπει, έχει απόλυτη ησυχία. Αυτό σημαίνει πως έχει μέσα του μια τεράστια ποσότητα από αυτό που το λένε »φασαρία». Οι άνθρωποι βρίσκουν πολλούς τρόπους για να δείξουν το ανάστημα τους όταν πάσχουν από προσωπικότητα.

ΗΓυναίκαΠουΠρόσφαταΑδυνάτισε έχει ένα απίστευτα μεγάλο ελάττωμα. Είναι ακατάστατη και αυτό μ΄ενοχλεί πολύ. Ακουμπάω την όμορφη γούνα μου επάνω σε τόνους σκόνης. Γλύφω το τραπέζι και η γλώσσα μου μπερδεύεται με χίλια δυό πράγματα που τα ονομάζουν βιβλία και τσιγάρα και περιοδικά. Το πάτωμα έχει ένα γενναίο στρώμα από δικές μου τρίχες και ο καναπές βρωμίζει πολύ εύκολα.

ΗΓυναίκαΠουΠρόσφαταΑδυνάτισε κάθεται με τις ώρες στον υπολογιστή. Με το ένα χέρι πατάει κάτι κουμπιά που τα λένε όλα μαζί πληκτρολόγιο, και με το άλλο φτιάχνει χρωματιστά πράγματα. Δείχνει ευτυχισμένη και μοιάζει να έχει γεννηθεί μ΄αυτό.

Τις νύχτες ανάβει πολλά από αυτά που τα λένε κεριά και κάθεται στο μπαλκόνι. Συνήθως την ακολουθώ. μ΄αρέσει να νιώθω τη μυρωδιά της, τον ιδρώτα της, να γλύφω το πορτοκαλί βερνίκι στα νύχια της, ή την κρέμα στο πρόσωπο της. Καμμιά φορά, λέει πως είναι πολύ τεμπέλα και τότε σταματάει να γελάει κι εμένα αυτό καθόλου δε μ΄αρέσει.

Εγώ νομίζω πως απλά ΗΓυναίκαΠουΠρόσφαταΑδυνάτισε κάνει αυτό που θέλει.

2 thoughts on “Αυτό που θέλει..

Σχολιάστε

