Η Αλήθεια είναι πως..

Έχουν περάσει πέντε ολόκληρα απογεύματα και είμαι ακόμη ΕκΕί.

Το απολαμβάνω.  Τελευταία απολαμβάνω και δεν αναρωτιέμαι σε αντίθεση με παλιότερα που οι ερωτήσεις έρχονταν και σκέπαζαν όλες τις απολαύσεις.

Παρκάρεις το αυτοκίνητο σ΄ εκείνο το κομμάτι γης που μπαίνει μέσα στη θάλασσα και που πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι είναι πέρασμα,  δρόμος.  Μια νησίδα που ενώνει δυο μικρά χωριουδάκια που τα χωρίζει η θάλασσα.

Ανοίγω την πόρτα και βγαίνω από το αυτοκίνητο.  Βγαίνεις κι εσύ και μαζί σου κρατάς την χάρτινη σακούλα απο τα sturbacks.  Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου βλέπει τη θάλασσα και τον ήλιο που βουλιάζει σιγά σιγά μέσα της.  Το πίσω μέρος βλέπει την πόλη που βουλιάζει στο μπλε.  Τα ροζ σημάδια είναι ερωδιοί.  Εκεί,  στο καπό,  ακουμπάμε τους καφέδες.  Ποτήρια πλαστικά.  Στη μεγάλη χάρτινη σακούλα,  υπάρχει πάντα μια μικρότερη.  Μπισκότα.  Δύο,  με γεύση σοκολάτας,  μοιάζουν πολύ με macaroons,  αν πραγματικά είναι τέτοια,  είναι από τα πιό νόστιμα που έχω δοκιμάσει.

Ακουμπάμε εκεί λοιπόν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και βλέπουμε..  ΟΛΑ…  Ανάμεσα μας σιωπή,  γουλιές καφέ,  και κύμα.

Καμμιά φορά σου δείχνω,  δες εδώ,  δες εκεί κι εσύ ενθουσιάζεσαι.

Δεν ξέρω αν όλο αυτό λέγεται χημεία..  δε ξέρω να λειτουργώ δίχως να αναλύω την κάθε στιγμή σε σχέση με την κάθε λέξη.  Και τι να πω όταν δεν υπάρχουν λέξεις;  Τι να πω όταν εσύ ευχαριστιέσαι που δεν υπάρχουν λέξεις;

Νομίζω πως δεν ερχόμαστε τυχαία σ΄αυτό το δρόμο.  Του μοιάζουμε τόσο πολύ.  Μοιάζει να μην οδηγούμαστε πουθενά,  αλλά κάποια στιγμή θα ανακαλύψουμε πως υπήρχε ένας δρόμος που όμως δε θελήσαμε  ούτε να δούμε,  ούτε να περπατήσουμε,  ούτε να φτάσουμε στο τέρμα του.

Μετά,  παίρνω και τρίβω δυόμιση κιλά κολοκυθάκια και έτσι που ιδρώνω και έτσι που πονάει το χέρι μου, μοιάζω με τη μαμά μου και δε θέλω τίποτα άλλο πέρα από την απόλυτα μονόφθαλμη καθημερινότητα μου.

Ο απολύτως δικός μου νιρβάνας με βοηθάει να μην σε γυρεύω,  να μη θέλω να σ΄αγκαλιάσω με το σ΄αγαπώ μου,  να μη θέλω να σου δώσω χαρά κι ευχαρίστηση,  ούτε καν το στίγμα μου.

Σχολιάστε

