γράμματα

Ξέρεις κάτι; Μπούκωσαν μέσα μου πράγματα, σα σύννεφα πρησμένα. Αλλά μου φαίνεται πως ήρθε η στιγμή. Γιατί; Για να σε ξαναεμπιστευτώ..

Νομίζω πως η αρχή έγινε πριν λίγο, που ενώ σου έγραφα αυτό το e-mail, και πάτησα »αποστολή»..

 

 

» νιωθω μια μεγαλη, μια τεραστια σιωπη..
σαν ενα βουβο παραπονο ενα πραγμα

σα να γυρισαμε μια μουτζα στο παρελθον
σα κατι να μη καναμε σωστα

σαν να αναλυσαμε και υπεραναλυσαμε πραγματα που δεν ηταν σημαντικα, που δεν ειχαν αξια

νιωθω οτι δε θελω πια να μιλαω για τιποτα και με κανενα
δεν εχω κατι να πω

ειναι σα να εχω καταπιει ολες τις στιγμες απο το παρελθον μου, σα να εχω κανει γαργαρα ολα τα θελω μου

και νιωθω σα να ειμαι μπροστα σε κατι που με ξεπερνα, σα να ερχεται κατι τεραστιο, αλλα δε μπορω να προσδιορισω τι ακριβως ειναι αυτο

νιωθω κενο και αμφισβητηση για τα παντα

και πιστεψε με, δεν ειναι το οικονομικο που μου δινει ολες αυτες τις σκεψεις

🙂
🙂
🙂

ελληνικο διπλο σε φλυτζανι με μεγαλο στομιο
τσιγαρο

καλο απογευμα<

 

πήρα το δικό σου mail που περιείχε αυτό το τραγούδι.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zRdJ7hybiYA

μαζί γράφαμε..
από τα ελάχιστα που κάνουμε »μαζί»

 

Σχολιάστε

